توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 33324
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۴
در کشور آلبانی؛
مرگ یک کودک به خاطر عقائد عجیب والدینش
مسئولین کلیسا همواره به پیروان خود توصیه می کنند که روش های نوین را بر دعا کردن ترجیح ندهند و به وسیله دعا کردن شفای بیمار خود را بگیرند.
مرگ یک کودک به خاطر عقائد عجیب والدینش
به گزارش خط نیوز به نقل از رلیجیون نیوز (religionnewsblog)، یک دختر ۱۲ ساله جان خود را به خاطر عقائد پدر و مادرش از دست داد.



بر پایه این گزارش، این دختر بچه که دارای بیماری دیابت بود، به خاطر اینکه پدر و مادرش معتقد به دعا برای شفا بودند، جان خود را از دست داد. پدر و مادر این دختر معتقد بودند که تنها خداست که شفا می دهد و در صورت بیماری فردی تنها کاری که لازم است انسان انجام دهد، دعا کردن است و نه مراجعه به پزشک.



والدین این دختر معتقد به کلیسای «اولین تولد» هستند که اعتقاد بیش از اندازه به دعا دارند و نقش پزشک را در شفای بیمار نایدیده می گیرند.



در دادگاهی که برای بررسی اتهامات این زوج برگزار شد، آنها مدعی شدند که فکر می کردند فرزندشان دچار سرماخوردگی شده است. این در حالی است که بنا بر گزارش پزشکی قانونی، دختر آنها قبل از مرگ، نیمی از وزن خود را از دست داده بود و بشدت لاغر شده بود. دادگاه پس از بررسی موضوع، این زوج را به تحمل ده سال زندان محکوم کرد.



این نخستین مرگ یک کودک به خاطر عقیده والدینش به کلیسای اولین تولد نیست. از سال ۱۹۷۶ تاکنون حدود ۸۰ کودک جان خود را به خاطر این مساله از دست داده اند. مسئولین کلیسا همواره به پیروان خود توصیه می کنند که روش های نوین را بر دعا کردن ترجیح ندهند و به وسیله دعا کردن شفای بیمار خود را بگیرند.

Share/Save/Bookmark