توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66968
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸
فرماندار کرمانشاه بر ضرورت بازرسی مستمر از بازار تاکید کرد
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم از چندگانگی قیمت اجناس رنج می‌برند، تاکید کرد که بازرسی‌ها باید به صورت هماهنگ، مستمر و ملموس در بازار انجام شود.
فرماندار کرمانشاه بر ضرورت بازرسی مستمر از بازار تاکید کرد
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «فضل الله رنجبر» در پنجمین جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه با قدردانی از زحمات و تلاش های بازرسین جهاد کشاورزی خواستار هماهنگی، انسجام و بهره گیری از ظرفیت بسیج با مشارکت و همراهی بازرسی اصناف برای کنترل قیمت ها، مقابله با کم فروشی و گرانفروشی شد.

وی اظهار داشت: انجام نظارت موثر نیازمند برگزاری دوره های آموزشی برای بازرسین است و می توان در بخش های تابعه از ظرفیت دهیاران با مدیریت بخشداران برای نظارت بر بازار به ویژه در ایام پایانی سال استفاده کرد.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نانوایی ها، ضرورت دارد نسبت به برگزاری دوره های آموزش همگانی به منظور ارتقای کیفیت نان و جلوگیری از تخلفات مربوطه اقدام کرد.

وی اظهار داشت: آنچه موجب نارضایتی مردم می شود وجود نرخ های چندگانه بر اجناس مختلف است که می بایست با بازرسی هدفمند مانع از هرگونه سودجویی در واحدهای صنفی متخلف شد.

«رسولی»، مسوول بازرسی جهاد کشاورزی کرمانشاه هم به تشریح عملکرد آن دستگاه در نظارت و بازرسی از واحدهای توزیع کالاهای اساسی، نانوایی ها و سایر واحدهای صنفی پرداخت و خواهان برخورد قاطع با واحدهای متخلفی شد که دارای پرونده تخلفات متعدد هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه، ضمن تقدیر از اقدامات به عمل آمده توسط بازرسین افتخاری به ضرورت هماهنگی واحدهای نظارتی با یکدیگر به منظور ارتقای میزان بهره وری آن پرداخت.

«خدیجه جشن‌پرووکانی» افزود: برای نظارت مستمر و مطلوب بر واحدهای صنفی به ویژه نانوایی ها نیازمند تداوم فعالیت و پشتیبانی از گشت های مشترک با حضور ادرات مربوطه هستیم.

در این نشست مقرر شد هر ۱۰۰ واحد خبازی به صورت جداگانه با حضور دستگاه‌های ذیربط به فرمانداری دعوت شوند و در خصوص موضوعاتی مانند کیفیت نان، کم فروشی، نظافت و سایر موارد صحبت و تاکیدات لازم صورت گیرد در ادامه اعضای جلسه در خصوص دستورهای جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.



Share/Save/Bookmark