توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71314
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵
۸ هزار برچسب نرخ کرایه آماده نصب روی شیشه تاکسی‌های کرمانشاه
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: هشت اکیپ گشت‌های نظارتی این سازمان به صورت مستمر در سطح شهر فعال و نسبت به عملکرد تاکسیرانان کرمانشاهی نظارت می‌کنند.
۸ هزار برچسب نرخ کرایه آماده نصب روی شیشه تاکسی‌های کرمانشاه
رضا دوستی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان به صورت مستمر انجام می‌شود، اظهار کرد: هشت اکیپ گشت‌های نظارتی این سازمان به صورت مستمر در سطح شهر فعال و نسبت به عملکرد تاکسیرانان کرمانشاهی نظارت می‌کنند.
وی گفت: همچنین تعداد هشت‌ هزار برچسب آماده نصب بر روی تاکسی‌های سطح شهر است و در این راستا برای تمام رانندگان طی هفته آینده پیامک ارسال می‌شود که برای دریافت برچسب نرخنامه به واحد گشت و بازرسی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه مراجعه کنند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در صورت عدم نصب نرخنامه توسط رانندگان برخورد خواهد شد، اظهار کرد: همچون سنوات گذشته گشت‌های مشترکی با تعزیرات حکومتی جهت برخورد با رانندگان متخلف برقرار خواهد شد.
وی تصریح کرد: باتوجه به تعداد بالای تعداد تاکسی‌ها، تهیه این تعداد کارتخوان با این حجم میسر نیست. ضمن اینکه باعنایت به قیمت بالای کارتخوان و نقدی بودن آن، خرید آن به‌صورت نقدی از توان رانندگان خارج است که دراین زمینه با بانک‌ها نیز رایزنی صورت گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر ۷ هزار تاکسی در شهر کرمانشاه داریم، تصریح کرد: متأسفانه در سنوات گذشته از این تعداد، یک‌هزار و ۳۰۰ تاکسی غیرفعال داشتیم که با اخذ دستور دادستان و باهماهنگی انجام شده با پلیس راهور و شرکت پالایش پخش سوخت نسبت به غیرفعال کردن کارت سوخت و همچنین توقیف این خودروها در دستور کار قرار گرفته که اکنون بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه به سازمان حمل و نقل مسافر مراجعه و مجوزات مربوطه را اخذ کرده‌اند.
دوستی در پایان، گفت: با راه‌اندازی تلفن گویا همشهریان می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با سامانه ۱۳۷ و شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵ در میان بگذارند.
Share/Save/Bookmark