توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66266
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳
مراسم تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس
رئیسی: مصون سازی نسل جوان با تبیین راه و مسیر شهدا محقق می شود
رئیسی: مصون سازی نسل جوان با تبیین راه و مسیر شهدا محقق می شود
رئیس جمهور در مراسم تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، گفت: این مراسم جلوه گر روشنی است که کسی در جهل نماند و اگر کسی بر اثر فتنه فتنه گران می خواهد وارد ذلالت و گمراهی شود با نشان دادن راه شهیدان رهایی پیدا کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم در سراسر کشور، اظهار کرد: راه صیانت بخشی به نسل امروز و نسل های آینده آن است که عاشورا معرفی شود، باید معلوم شود عاشورا امتداد دارد.

رئیسی گفت: این مراسم جلوه گر روشنی است که کسی در جهل نماند و اگر کسی بر اثر فتنه فتنه گران می خواهد وارد ذلالت و گمراهی شود با نشان دادن راه شهیدان رهایی پیدا کند؛ لذا در این مقطع لازم است هرچه درباره راه و مسیر شهیدان هست در جهت تنویر افکار عمومی و در جهت رهایی یافتن از فتنه های فتنه گران ارائه و تبیین شده و این حرکت عظیم ادامه یابد. این مسیر راه مصون سازی نسل جوان است.

رئیس جمهور گفت: بسیاری جنگ می کنند اما کدام دفاع مقدس است. چه چیزی باعث تقدس دفاع و بسیج ما است؟ رمز قدسیت دفاع ما چیست؟ چرا نظام ما قدسی است؟ آنچه مسلم است هیچ زمان، زمین و امری قدسی نمی شود مگر در جوار قدوس. اگر زمینی ، مکانی ، شخصی و زمانی قدسیت دارد در پرتو با قدوس است.

وی افزود: نظام قدسی است چون مبتنی بر دین و کتاب و سنت و آموزه‌های دین است. این رمز قدسیت نظام ما است. نظامی که می خواهد همه آموزه هایش بر اساس آموزه های دین باشد نظام قدسی می شود.
Share/Save/Bookmark