توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66716
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
افزایش سن بازنشستگی را برای زیر ۵۰ ساله ها اجرا کنید/ کمبود پزشک در شهرستان ها و گرانی و کمبود دارو
مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.
افزایش سن بازنشستگی را برای زیر ۵۰ ساله ها اجرا کنید/ کمبود پزشک در شهرستان ها و گرانی و کمبود دارو

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید.
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

********************************

۲۸ آذر


۲ سال افزایش سن بازنشستگی را برای زیر ۵۰ ساله ها اجرا کنید

پدر من 62 سالش هست 18سال سابقه بیمه داره الان هم بیمه اختیاری پرداخت می کنه تا 2سال دیگه با 20سال سابقه بازنشسته بشه الان 2سال دولت برای بازنشستگی اضافه کرده آخه کسایی که قردادبا بیمه بستن طبق قوانین اون زمان بود نه قوانین جدید .دولت اگه بودجه احتیاج داره خرید سابقه بیمه رو برای افراد زیر 50 سال که یاسابقه بیمه ندارن یا زیر 10سال دارن اجرایی کنه الان حداقل 5میلیون نفر بیمه ندارن
داروهای بیماران قلبی در بازار نیست

داروهای بیماران قلبی در بازار نیست وزارت بهداشت جوابگو نیست شماره تلفن اعلام کنند نام داروهای که در داروخانه نیست اطلاع بدیم

کمبود و گرانی سمعک

سلام
مدتی هست که سمعک گران و کمیاب شده است. گفته می‌شود ارز ترجیحی 4200 از سمعک حذف شده و قرار هست با ارز آزاد وارد بشه. سمعک هیچ نمونه داخلی نداره.
قیمت سمعک با ارز 4200 بین 5 تا 15 میلیون تومان بود
حالا با ارز آزاد بالای 50 میلیون تومان میشه و از توان خرید اکثر افراد خارج میشه
کودکان کم شنوا در صورت عدم استفاده از سمعک به بیماری های آلزایمر و مشکلات عصبی روانی در جوانی مبتلا می‌شوند!
از دولت محترم می خواهیم نسبت به تهیه سمعک با قیمت مناسب و برنانه ریزی برای داخلی سازی آن اقدام کنند.
گرانی دارو

هزینه های درمان و خصوصاً دارو های معمولی کمر شکن شده است لطفا نظام سلامت بداد مردم برسد و حداقل پیشنهاد اینجانب را به آنان برسانید:
مشکلات بسیار بزرگ در زمینه دارو:
1- قیمت روی اکثر داروها وجود ندارد!!
2- خیلی از پزشکان برای بیماران از داروهای گرانقیت تر استفاده میکنند.
3- بسیاری از داروخانه ها تا میتوانند اول داروهای گرانقیت تر را به عنوان راهنمایی یا جایگزین و ... به بیماران میدهند.
4- از همه مهمتر اینکه قریب به اتفاق داروهای فعلی با روشهای مختلف از لیست بیمه ها حذف شده اند و مردم باید آزاد آنها را تهیه کنند.
5- حذف دفترچه بیمه بدون آماده سازی زیرساختها باعث سردرگمی عجیب مردم شده و پرداخت هزینه های پزشکی خصوصاً دارو تماماً از جیب مردم شده است.
6- و خیلی مسائل دیگر که باید کارشناسان وزارت بهداشت و رسانه ها پیگیر شوند.
کمبود پزشک در شهرستان ها

در شهرستانها کمبود پزشک متخصص بیداد می کند و نوبتها یک ماهه است لطفا مسولان رسیدگی کنند که چرا درکشور ما در تربیت پزشک منخصص کوتاهی می شود
دردسرهای گارانتی

خودرو سازها و وزارت صمت برای مقابله با دلال ها قانونی گذاشته اند که باید طی 5 ماه از تحویل خودرو 1000 کیلومتر با خودرو راه بروید و سرویس اولیه بروید وگرنه گارانتی باطل است -من 60 ساله که بعد از عمری خودرو خریده ام و جز در محله خودم و موارد ضروری از خودرو استفاده نمی کنم چرا باید گارانتی خودروام باطل شود من روزی 3-4 کیلو متر کارهای ضروری خودم را انجام می دهم در ماه می شود 100 -120 کیلومتر تازه از ترس کرونا هم کمتر بیرون می روم -5 ماه حداکثر 500 کیلومتر خواهد شد - نمایندگی می گوید سوار شو برو شمال - اخه کجا برم -تازه سفر هم 20 روز است ازاد شده -تکلیف چیست - به خاطر دلال ها چرا باید من نقره داغ شوم

مدیرمحترم سایت الف: این بار مخاطب مستقیمم شمایید:
چرا بعد از انتخاب اقای رییسی علیرغم ان همه وعده ها که هیچ کدامش محقق نشده ، گرانیها به مراتب ازدوره قبل افزایش فزاینده داشته، وضعیت دلار و بورس به چنین مصیبتی دچار شده، سایت شما نه تنها هیچ انتقادی نمیکند بلکه در انعکاس نظرات بصورت گزینشی عمل میکند. فکر نمیکنید برای سایتی که مسیول ان مدیریت نهاد شفافیت را بر عهده دارد چنین منشی زیبنده نیست. براستی جناب توکلی در بطن مردم زندگی نمیکند! افزایش ۴ برابری برق را به بهانه الگو مصرف نمیبیند! ملاحظه نمیکند رییس بانک مرکزی به جای سیاست گزاری پولی به صرافی ها میرود و وزیر صمت بجای اتخاذ سیاست های اقتصادی به میادین شهرداری!
Share/Save/Bookmark