توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67760
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
محسن هاشمی:
مکتب هاشمی و تفکرش کاملا زنده و پویاست/ افراطیون بدانند که تاریخ محو شدنی نیست
به محسن هاشمی به خاطر تلاش برای زنده نگه داشتن یاد پدر حق داد؛ چرا که او هم پسر ارشد آیت الله بوده و هم علت شناخت و شهرت او و برادران و خواهرانش همین آقازادگی بوده است.
مکتب هاشمی و تفکرش کاملا زنده و پویاست/ افراطیون بدانند که تاریخ محو شدنی نیست
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: محسن هاشمی‌ رفسنجانی طی یادداشتی در شماره امروز روزنامه اعتماد با عنوان «مصادره دستاوردها و فرافكني ضعف‌ها» با ذکر سوابق پدر و تمجید از اقدامات او نوشته است: «به ‌راستی حجم تخریب‌های ناجوانمردانه این روزهای آیت‌الله توسط دلواپسان و افراطیون نشان می‌دهد که مکتب هاشمی و تفکرش کاملا زنده و پویاست که این‌چنین مورد هجمه قرار می‌گیرد».

هاشمی همچنین در بخش دیگری نوشته است: «مجال اندک است و سخن بسیار، اما افراطیون بدانند که تاریخ محو شدنی نیست، حماسه‌ای که توسط بزرگمردان این سرزمین در دهه نخست انقلاب وبه بهای سنگین صدها هزار شهید و جانباز خلق شد را نمی‌توان مصادره کرد، یاران راستین خمینی، همان‌هایی بودند که بی‌ریا و خالصانه در جبهه‌ها جنگیدند نه کسانی که با و بداخلاقی خود را آیینه تمام نمای انقلاب و ارزش‌ها نشان می‌دهند».

البته که به محسن هاشمی به خاطر تلاش برای زنده نگه داشتن یاد پدر حق داد؛ چرا که او هم پسر ارشد آیت الله بوده و هم علت شناخت و شهرت او و برادران و خواهرانش همین آقازادگی بوده وگرنه شاید کسی جز اقوام شان آنها را نمی شناخت. بر همین مبنا شاید هیچ گاه محسن هاشمی به مدیرعاملی مترو، ریاست شورای شهر و... نمی رسید.

ماجرای رفتارها و اظهارات بی شرمانه فائزه و همچنین تحرکات مهدی هم بر همین مبناست.

برای نمونه، آیت الله هاشمی در خاطرات ۱۷ ابان ۷۱ نوشت است که از «وزیر نفت وقت خواستم که یک کاری برای مهدی پیدا کند که مزاحم درسش هم نباشد». از قضا خروجی این جلسه این شد که مهدی عضو هیات مدیره سکوهای پارس جنوبی شد که در آن زمان البته مهدی تنها ۲۳ سال داشت!

خاطرات تلخ مردم از دوران سازندگی، ترویج اشرافی گری، میدان داری خانوادگی خاندان هاشمی در فتنه 88 ، معرفی و حمایت از روحانی و همچنین مواضع عجیب و غریب درباره قدرت نظامی ایران مواردی نیست که محسن هاشمی بتواند با یادداشت نویسی آنها را از افکار عمومی پاک کند.
Share/Save/Bookmark