توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 12300
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
سرگشاده با قالیباف؛
افرادي که مطرود دولت گذشته بوده و در عملکردشان سابقه روشني از خدمت صادقانه در نظام ولایی نیست و حتی خروجشان از این دولت برای جای داشتن در دولت آتی است، نمی توانند عناصر مطلوبی برای تکیه نامزدها باشند
سرگشاده با قالیباف؛
سرویس سیاسی خط نیوز؛ آقاي دکتر به فضاي انتخاباتي نزديک و نزديک تر مي شويم شما را هم در مجموعه اي ويژه می توانیم ببنیم که مجموعه ای از عناصر معتقد به ولایت است یعنی:(۱+۲)
برداشت من از دو به علاوه يک، يعني نيروهاي خوشنام، با سابقه، انقلابي و مومن، که درد انقلاب و خدمت به مردم را دارند، البته براي شما و دو بعلاوه یک تبليغ نمي کنم زیرا هنوز تا جمع بندی برای رای دهی زمان زیادی باقی است.
علاقه فردي نگارنده به شما کتمان ناپذير است، خدمات شما در شهرداري تهران ويژگي هاي خاصي دارد که در اين مقوله و مقال جايي براي بیان آن نمي يابم و ترجیح می دهم تنها به خطرات و وساوس این راه پر خطر که مشخصا در خصوص شما عینیت می یابد، اشاره ای کوتاه کنم.
پیش از آن باید بگویم، من از دو به علاوه يک ، بوي خدمت، خوش سابقگي و عطر دلبستگي به ولايت را حس مي کنم البته کانديداهاي ديگر هم بايد روش و منش آن ها همين باشند.
اما کتمان نمي کنم که لازم است به عنوان فردی که از بادی انقلاب در جریان ریز انتخابات ها بوده و هستم به شما عرض کنم که در خصوص موارد ذیل مراقبت بفرماييد.
۱- آناني که براي فردا، امروز برگرد شما جمع شده اند و سوابق آن ها نشان مي دهد از زمان حضور در نيروهاي انتظامي با شما مسئله داشته اند و هرگز همراه نبوده اند و تنها نان را به نرخ روز میل نموده اند.
۲- نيروهايي که به هر دليل ارادت آنها و علاقه آن ها به شما کاسبکارانه بوده و براي پست و مقام و منصب گرد شما جمع آمده اند زيرا در هر سه حالت زمانی شما مي توانيد ياریگر آن ها باشيد، در ماضي و مضارع و حال اين افراد به دنبال منافع خود بوده و هستند. از این افراد سه زمانه فکر مي کنم کم نيستند.
۳- افرادي که مطرود دولت گذشته بوده و در عملکردشان سابقه روشني از خدمت صادقانه در نظام ولایی نیست و حتی خروجشان از این دولت برای جای داشتن در دولت آتی است، نمی توانند عناصر مطلوبی برای تکیه نامزدها باشند. چنین افرادی با شاخک های سیاسی خود به جمع بندی شرایط می پردازند و سپس برای آتیه ی خود برنامه ریزی های دقیق می کنند. نگاهی به سوابق این حضرات می تواند برای شما و سایر نامزدها راهگشا باشد و اجازه ندهد ابن الوقت ها با سوء استفاده از وقت به جایگاههایی که انصافا غصب می کنند دست یابند.
۴- جريان ها و افرادي که به دليل عزل و يا واژگون شدن بخت سياسي بدون اعتقاد به اصل نظام به دنبال معاملات مشکوک خويشند نوکر بادمجانند و بس؛ این افراد امروز به هر دلیلی کنار رفته اند و فردایی خواهد آمد که باز هم بر سر کار آیند و معاملات اقتصادی و سیاسی خویش را از سر گیرند. بی شک تمسک و توسل به این افراد برای کسب رای نه تنها اعتماد به سراب است بلکه موجب دل زدگی نیروهای اصیل و مومنان واقعی را ایجاد می نماید.
۵- برخي از افراد و جريان ها که مورد استقبال مردم قرار نگرفته اند و در کارنامه عملکرد خود در استان هاي خود اعتباري به شما نمي افزايند بلکه در شکست آراي شما در صورت کانديداتوري حتماً نقش دارند عناوين و طمطراق آن ها شما را نفريبد ، بصیرت صحیح در این است که حتی در نیروهای رده ی دومی نیز که می خواهند گرد شما جمع آیند تدبیر گردد تا عناصر مطلقا سوء استفاده گری که نظام و ولایت و انقلاب را تنها برای دخل سیاسی و اقتصادی می خواهند نتوانند به امیال پلشت خود برسند.
اين بود سرفصل خطرها
اما ملاک مردم براي آرا نظرگاه ولايت و امامت جامعه اولويت اولي است سعي کنيد به آرمان ها و ملاک هاي رهبري نزديک و نزديک شويد، گرچه به قول خودتان برخي شما را (هاشمي دوم) مي دانند اما بايد (هاشمي دوم) نشان بدهد که از هاشمي اول (ذکاوت) را فرا گرفته است، نکند فرداي انتخابات که مردم راي شان را به نام ولايت به صندوق مي ريزند، عده اي طلبکار دور شما را بگيرد و ادعاي مطالبات داشته باشند، اين مطالبه گران فردا را از امروز بشناس، که داستان (گردشيني) تکرار نشود.
Share/Save/Bookmark