توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71161
جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
"شهید جمهور – خادم الرضا"
مردمی همچون شهید رجایی و مظلوم مانند شهید بهشتی


۱۰۰۰ روز از عمر دولتش سپری شد و در همه ی این روزها و ساعت ها با جان مایه تمام و کمال ، خستگی ناپذیر حتی لحظه ای برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم آرام و قرار نداشت و سلول، سلول وجودش ذیجودش برای خدمت به مردم بود و در این مسیر اقشار آسیب پذیر بیش از همه مورد توجه بودند.

سید بزرگواری که در سالروز ولادت امام رضا "ع" رئیس جمهور شد و سه سال بعد در همان روز به شهادت رسید و مردم ایران او را شهید جمهور ( شهید برای مردم) نام نهادند.
در همه ی ایام به گواه اعضای دولت حتی در جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی با سفر به استانها و شهرستان ها با برگزاری جلسات مهم  صادقانه و بی منت  تلاش کرد تا آنچه دولت های پیشین خوب عمل نکردند و نتیجه آن تورم و گرانی و بدهیهای چند هزار میلیارد تومانی و فساد مالی و اقتصادی و تبعات اجتماعی آن بود را ساماندهی کند.
در کنار حل این همه نارسایی ها  و کم کاری ها و اقتصاد فلج شده، در میان مردم و همراه ، همدل و سنگ صبور مردم بود. نه آنکه در این هزار روز هیچ اشکالی وجود نداشت بلکه نفس  فسادها و ناکارآمدی ها به شمارش افتاده بود.
می گفت: من دو رقیب دارم " ناکارآمدی و فساد" و با این دو مقوله کنار نمی آیم و اگر فردی برای خدمت به مردم کارآمدی نداشته باشد، نباید در این مجموعه باشد


Share/Save/Bookmark