توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66258
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:
مخالف ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه هستم
کرمانشاه- نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان کرمانشاه برای ابقاء استاندار فعلی، گفت: مخالف ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه هستم.
سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان استان کرمانشاه برای ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه، گفت: به هیچ عنوان تصمیم مجمع نمایندگان استان کرمانشاه برای ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه نیست و بنده و اکثریت اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مخالف ابقاء استاندار فعلی هستیم.

وی افزود: عملکرد استاندار کرمانشاه مشخص بوده و نیازی به توضیح ندارد و در حال حاضر تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه در حال انجام است؛ ولی بعضی از نمایندگان به واسطه تعارفات شخصی نظراتی را ارائه می‌دهند که مورد تأیید مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیست و نظر شخصی نماینده است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نهایتاً ۲ نماینده از جمع نمایندگان حاضر در مجمع نمایندگان استان کرمانشاه موافق ابقاء استاندار فعلی هستند و مابقی نمایندگان خواهان تغییر فوری در رأس مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستند و انتظار می‌رود به زودی این تغییرات رخ دهد.

وی با اشاره به جریان داشتن تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه، خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان که خواهان ابقای استاندار فعلی هستند باید به مردم پاسخ دهند که با وجود احتمال تخلفات انجام گرفته در این سطح، چطور خواهان ابقاء مدیریت ارشد استان هستند.
Share/Save/Bookmark