توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 22102
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
سلاح هسته‌ای و ۱+۵
حیدر رحیم‌پورازغدی
مضحک این که اخیرا 1+5 همان‌هایی که دروغ ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را ساخته‌اند، خودشان هم این را باور کرده و از برخی در کشور ما می‌خواهند ایران لطف کند از ساختن بمب اتم منصرف شود تا ما محاصره اقتصادی ایران را بشکنیم.
سلاح هسته‌ای و ۱+۵
ملانصرالدین از کوچه می‌گذشت و چند تا بچه همین که او را دیدند به آزارش پرداختند. ملا به جای این که عکس العملی به خرج دهد به بچه‌ای که نزدیکش بود، گفت، شما هم می‌خواهید بروید کوچه خان آش بگیرید، پس کو کاسه‌هایتان و بچه‌ها را واداشت که برای برداشتن کاسه به خانه بروند و خود عقب کارش رفت.

ظهر که بر می‌گشت کوچه خان را پر از آدم‌های کاسه به دست دید و با خود گفت ممکن نیست همه اینها اشتباه کرده باشند و به خانه رفت و کاسه‌ای برداشت و برگشت، ولی خبری از آش نبود زیرا ملا فراموش کرده بود که خودش این دروغ را ساخته است.

ماجرای سلاح هسته‌ای ما هم این چنین است. غربیان به خاطر این که ما به دانش هسته‌ای نرسیم، شایعه ساختند که ایران می‌خواهد بمب اتم بسازد و اگر چنین کاری را به او اجازه دهیم، جهان را به آتش می‌کشد و قیل و قال را به آنجا کشانیدند که همه بچه‌های سازمان‌های امنیت جهانی چون بچه‌های مزاحم ملا هر یک به شکلی به مخالفت و نقادی ایران پرداختند.

مضحک این که اخیرا 1+5 همان‌هایی که این دروغ را ساخته‌اند، خودشان هم این را باور کرده و از برخی در کشور ما می‌خواهند که ایران لطف کند از ساختن بمب اتم منصرف شود تا ما محاصره اقتصادی ایران را بشکنیم با اینکه خود می‌دانند در شرعیت ما ساخت سلاح‌های کشتار جمعی حرام است و قانون اساسی ما این حکم را به ثبت رسانده و مهمتر از همه، رهبر انقلاب که سخنانش مایه حیثیت و ثبات انقلاب است به تکرار این حکم اسلام را اعلان فرموده‌اند.

با همه اینها 1+5 که یکی شان کارگردان امروز سیاست‌های صهیونیستی جهانی می‌باشد و سه کشورشان داروغه و کدخدا و از بردگان صهیونیزم جهانی و دو کشور مستقل آنها علاف و مصلحت طلبند، متواضعانه از ایران می‌خواهند که دست از لجبازی بردار و آنان را قانع سازد که سلاح اتمی برای کشتار مردم جهان نخواهد ساخت تا تحریم‌ها را بردارند ولی من به حضرت عباس قسم می‌خورم که محاصره اقتصادی ایران حیله‌ای صهیونیستی می‌باشد برای ورشکستگی صاحبان صنایع ملی اروپا و آمریکا و رونق بازار صنایعی که مالکیت شش دانگ آنها از صهیونیزم جهانی است و مردمان گرسنه خاور دور با اجرت‌های اندکی، آن کارخانه‌ها را می‌گردانند.

مگر مدیرعامل پژو به زبان نیاورد که فروش 13 درصد از ماشین‌های ما به کشور ایران بود و ما پس از تحریم مجبور شدیم بخشی از کارخانه را تعطیل و 1800 کارگر خود را اخراج کنیم و بدتر از اینها، اینکه قاچاق فروش‌ها پژو را از ما ارزان می‌خرند و به ایرانیان گران می‌فروشند تا مخارج جنگ سوریه را با این گونه درآمد تامین کنند.

وَلا قُوَّهَ اِلا بِالله اَلعَلِیِّ العَظیمِ
Share/Save/Bookmark