توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68049
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶
یادداشت مدیرمسئول: محمدحسین ترکمن
« مسیر روشن »
« مسیر روشن »
به گزارش خط نیوز ـ این روزها که خبر درگذشت خانم مهسا امینی به روایت های مختلف نقل
می شود .گفتن چند نکته لازم است
اولا به گفته حاج قاسم عزیز
«من اصلا قبول ندارم در بین بچه حزب اللهی ها بگیم این آدم با آو شکل و قیافست... ! همان دختر کم حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما اما جامعه ماست»
این دیدگاه اندیشه ی ساری جاری در مملکت ماست .
دوما برای حراست و دیده بانی از حرمت ها حیثیت ها و نوامیس ما خصوصا حریم‌حرمت جامعه ی زنان و دختران در طول دوران های مختلف هزاران هزار جوان ما در خون خود غلطیده اند . شهدای پادگان سنندج که شهیدان عزیز اشک تلخ وووو در شمار انانند،وشهید همتی ودیگر شهیدان در امتداد این راه روشن پر پر شده اند .

بقول شهید کاظمی ما افتخار میکنیم که از اقصی نقاط ایران در کردستان شهید داده که آسیب به مردم شریف کرد وارد نشود
هیچ‌کس به یاد نداشته باشد مردم شریف کردستان خوب خبر دارند اتش نفاق تجزبه طلبی کومله و دمکرات به بهای چه جانهای عزیزی به سردی گرایید. ،کاش میشد کتاب اله کوک،(برگ سبز )مرحوم غنی بلوریان را چندین بار تورق کرد تا خیانت ها در کردستان نمایان گردد ،حتما بیاد داریم بهترین جوانان ما در سرزمین غربت و سختی در وحشتناک ترین رویه قرون وسطی ای به دستان خون اشام داعش به خاک و خون افتادن شده تا زن و دختر حتی سوری وعراقی بدست دشمن نیفتد و طعم امنیت و ارامش را بچشند .
اگر قرار است کسی سینه چاک کند برای زن و‌دختر ایرانی این گوی و این میدان .
انان که در پیله ی اندیشه های زن فروشی غرب به ننگ غنوده حال همان دجاله های که اتش داعش را به دامن زنان و‌دختران نجیب منطقه انداختند و با جهاد نکاح حرمانی فراموش نشدنی به جامعه زنان وارد کردند .
حق ندارند داعیه دار دفاع از زن‌و دختر ایرانی باشند ،آنانی که سردمدار اصلاحند توضیح بدهند بین میترا ی کرد بین زن مدافع ناموسش با مهسا چه فرقی وجود دارد وچرا برای ایندو این حد سینه چاک نبودند ،اینها سوال جامعه ماست
ما امنیت و ارامش کشورمان را از حلقوم روباه صفتان پلشت بیرون کشیده ایم و تک تک فرزندانمان برایمان عزیزاند . اما از تبعیض سیاسی هم باید نقد داشت واز دامن زدن موضوع توسط جریان‌های زن کش،معلوم الحال باید تاسف خورد ،
وهر ایرانی در قبال تک تک انان اگر حقی ناحق شود مطالبه ی بحق و قانونی خواهیم داشت و در مورد خانم مهسا امینی نیز همین رویه صدق میکند.
ما تجربه ی موج سواری و فتنه تراشی دشمن را در چند وهله به یاد داریم .
و لازم است تببین کنیم و با دقت و صبر مسیر حق طلبی و مطالبه گری را حراست کنیم‌. و در درجه ی اول ضمن ابراز همدردی با خانواده و بستگان این‌حادثه با تقید . به قانون منتظر روند تکمیلی مباحث پزشکی باشیم در درجه دوم فرصت موج سواری به دشمن ندهیم و دیگر اینکه همه ی ایادی استکبار و فریب خوردگان داخلی و خارجی بدانند هیچ کس بیشتر از جوانان و دلاوران این دیار پای امنیت و ازادگی و ارامش زنان و دختران این مرز بوم خون نداده اند و ایستادگی نکرده اند .
با جانشان ارامش خریده اند نه با لق لقه ی زبان و هیاهو و اخر اینکه ایران سرزمین هویت بخشی به زن است نه دیار معامله با عفت و حرمت زن .
اگر روزی جایی گردی به خاطری نشسته است شیشه دلها ی غبار گرفته از ناملایمات را در پرتو نصایح حکیمانه ی امام و مولایمان التیام خواهیم بخشید .
و به برکت وجود فرزند زهرا(س) در کشور ما هیچ سدی برای مطالبه قانونی تببین حقایق و پیگیری مشکلات مردمی وجود ندارد . مسیر روشن و هدف روشن حقایق را تببین خواهیم‌کرد و فرصت دست درازی نخواهیم داد،مهسا پروژه شکست خورده ایکه است که برای به سکوت کشاندن اخبار دشمن‌کوب اربعین وپیروزی ایران در شانگهای وشکست مفتضحانه دیا ثان سیاسی ،ودروغ پردازان رسوای شایعه بیماری حضرت اقا . تدارک دیده شده بود ،که به لطف خدا خورشید را نمی‌شود گل مالی کرد ،مرگ مهسا را به خانواده اش تسلیت می‌گوییم گرچه آنها خود بر بیماری مهسا آگاهند ونباید اجازه دهند ،که دشمنان از این رخداد موج سواری کنند ،صد البته مقامات امنیتی باید با دقت فضای مجازی را مدیریت کنند ،که حقایق قلب نشود.
Share/Save/Bookmark