توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 34550
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۹
دستبوسی بازیگر معروف از پدر شهید +فیلم
عوامل نمایش آیینی «غبار» که در این شب‌ها نمایشی با موضوع شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند، نمایش خود را به خانواده شهید احمدی روشن تقدیم کردند و به تقدیر و قدردانی از خانواده وی پرداختند.
به گزارش خط نیوز ، نمایش «غبار» با موضوع شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) که از تاریخ ۵ اسفندماه در تالار وحدت برگزار می شود، پنجشنبه شب میزبان خانواده شهید احمدی روشن بود.

جهانگیر الماسی، میرطاهر مظلومی، آتش تقی‌پور، محمد ساربان، سیروس کهوری‌نژاد، منوچهر علیپور، انوش معظمی و سایر عوامل تئاتر «غبار» با دعوت از خانواده شهید احمدی روشن در پایان اجرای این نمایش به تقدیر و قدردانی از پدر این شهید پرداختند.

میرطاهر مظلومی بازیگر خوش‌نام سینما و تلویزیون با دعوت از پدر شهید احمدی‌روشن درمقابل تماشاگران بر دستان وی بوسه زد.

حاج رحیم احمدی‌روشن که در مقابل تشویق‌های پی‌درپی تماشاگران قرار گرفته بود اشک شوق ریخت و از تمامی هنرمندانی و تماشاگران تشکر کرد و گفت: "ولایت مداری" درسی بود که امشب در تالار وحدت برای ما شرح دادند، باید پشتیبان "ولایت" بود تا به خودمان آسیبی نرسد.

پدر شهید احمدی روشن در حاشیه این مراسم به بیان خاطره‌ای از دیداری خصوصی با رهبر انقلاب پرداخت و گفت: سال گذشته رهبر انقلاب در دیداری خصوصی سخن جالبی در خصوص مصطفی به ما فرمودند "ما هر کجا که می‌رویم یک حرفی از شهید شما آنجا هست و این باعث تعجب ما است که اینقدر شهید شما در دلها جا باز کرده است و باید دید چه معامله ای با خداوند کرده است که هر جا می‌رویم از خوبی‌های شهید شما می شنویم."

فیلم
Share/Save/Bookmark