توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67770
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
۳۱۲ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور به طرح های ورزشی کرمانشاه اختصاص یافت
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعلام اینکه دولت پروژه‌های کلان ورزشی استان را در قالب مصوبات سفر استانی رییس جمهور ساماندهی می‌کند، گفت: براساس مصوبات این سفر، ۳۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل چهار طرح کلان ورزشی استان اختصاص یافت.
۳۱۲ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور به طرح های ورزشی کرمانشاه اختصاص یافت
«صابر رحیمی» روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا، افزود: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی در سفر ۲۳ تیرماه خود به استان کرمانشاه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های کلان ورزشی استان را پیش بینی کرد که در صورت تخصیص منجر به تکمیل آن ها خواهد شد.

وی تکمیل استخر قهرمانی، تکمیل سالن ۶ هزار نفری، تکمیل پیست اتومبیلرانی و احداث ۲۰ زمین چمن در مناطق محروم استان را از دستاوردهای مهم این سفر در حوزه ورزش عنوان کرد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سفر رییس جمهوری به استان ۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ولایت و استخر قهرمانی و همچنین ۹۲ میلیارد تومان نیز برای تکمیل سالن های ورزشی و ۲۰ زمین روباز روستایی اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، ۲۳ تیر ماه امسال در سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به کرمانشاه ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۳۳ هزار ۷۴۲ میلیارد تومان به تصویب رسید.

بر اساس اعلام استانداری کرمانشاه از مبلغ مصوب شده ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و بالغ بر ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هم برای تکمیل، توسعه و احداث بنگاه های اقتصادی، واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین تسهیلات بانکی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه پیش از این سفر اعلام کرده بود که رییس جمهوری در سفر خود به کرمانشاه قرار است بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومان به ورزش استان اختصاص دهد که این رقم به بیش از میزان در نظر گرفته شده رسید.

درخواست پروژه هایی همچون پیست سوارکاری، دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزاِدی، پیست دوچرخه سواری، پیست کانوپولو و آکادمی گلف نیز در این سفر به هیات دولت ارائه شده بود اما آن طور که معلوم است این پروژه ها مصوبات لازم را اخذ نکردند.

کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، بالغ بر ۱۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۸ هیات ورزشی در رده های سنی مختلف فعالیت می کنند.
Share/Save/Bookmark