توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 20754
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی
گروهک تروریستی منافقین در سراشیبی
منافقین، حتی به خود غربی‌ها علیرغم تمام حمایت‌هائی که از آنها کرده‌اند نیز وفادار نخواهند ماند و به آنها نیز خیانت خواهند کرد.
گروهک تروریستی منافقین در سراشیبی
آنچه در روزهای اخیر در عراق بر سر منافقین آمد، قطعاً پایان سرنوشت جهنمی آنها نیست ولی مرحله‌ای مهم و سرنوشت‌ساز برای این گروهک تروریستی است.گروهک تروریستی منافقین، با سابقه‌ای التقاطی در مبارزات قبل از انقلاب در عین حال که بهیچوجه شایستگی سهم‌خواهی از انقلاب اسلامی را نداشت، بعد از پیروزی انقلاب با توسل به انواع ابزارهای نامشروع درصدد مصادره انقلاب برآمد. رهبران منافقین بعد از آنکه از مردم ناامید شدند و احساس کردند در جامعه انقلابی ایران جائی ندارند، به خشونت متوسل شدند و با ترور کردن مخالفین خود تلاش گسترده‌ای را برای تصاحب قهرآمیز قدرت آغاز کردند. در جریان این ترورها، حتی مردم کوچه و بازار که هیچ نقشی در منازعات میان گروهک نفاق و حاکمیت نداشتند نیز هدف قرار گرفتند و زشت‌ترین جنایات توسط این گروهک در تاریخ ایران به ثبت رسید.
در سال 1360 که جنایات منافقین به اوج رسید و شورش خیابانی روزهای آخر خرداد، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر، انفجار نخست وزیری در 8 شهریور و انفجار دادستانی انقلاب در 14 شهریور منجر به شهادت بیش از 80 نفر از مسئولین و نمایندگان مجلس شد و کاسه صبر مردم را لبریز کرد.، منافقین به دامن دشمنان ملت ایران پناه بردند و ماهیت واقعی خود را آشکار نمودند. مقصد اول، فرانسه بود و سپس وابستگی به دولت انگلیس این روباه مکار استعمار و در نهایت، افتادن به دامن شیطان بزرگ آمریکا، چهره واقعی منافقین را به جهانیان شناساند.
در این مرحله، طشت رسوائی آمریکا و انگلیس و فرانسه هم از بام به زمین افتاد. دولت‌هائی که فریاد حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم آنها گوش فلک را کر کرده بود، با حمایت از سازمان تروریستی منافقین به روشنی نشان دادند که دروغ می‌گویند و زیر نقاب انسان دوستی، مرتکب زشت‌ترین خیانت‌ها علیه انسانیت می‌شوند و از دشمنان انسانیت بیشترین حمایت‌ها را به عمل می‌آورند.اوج رسوائی سازمان تروریستی منافقین هنگامی بود که اعضای خود را به عراق منتقل و درجنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران با این رژیم همکاری کرد و مرتکب جنایات زیادی علیه ملت ایران شد که جاسوسی به نفع دشمن یکی از آنها بود. این گروهک، حتی به همکاری با دشمن درحال جنگ ملت ایران اکتفا نکرد و در خود عراق نیز به عنوان ابزاری برای سرکوب مردم این کشور به نفع رژیم دیکتاتوری صدام مرتکب جنایات زیادی شد.
سرکوب مردم کردستان عراق، کشتار مردم استان بصره و شرکت در سرکوب انتفاضه شیعیان عراق و همراهی با رژیم صدام در کشتار 25 هزار نفر از مردم استان‌های کربلا، نجف، بصره، دیاله، کوت و عماره از جمله جنایات منافقین در سال‌های دهه 70 است. بعد از سقوط صدام نیز منافقین به جنایت علیه مردم عراق و همکاری با بقایای حزب بعث ادامه دادند.بدین ترتیب، منافقین در سال‌های حضور در عراق که به سه دهه رسیده است، علیه دو ملت عراق و ایران مرتکب جنایات زیادی شدند و همکاری با رژیم دیکتاتوری صدام را در پرونده خود به ثبت رساندند. علاوه بر اینها، در تمام این دوران همکاری تنگاتنگی میان سازمان تروریستی منافقین با قدرت‌های استعماری غربی به ویژه آمریکا و انگلیس و همچنین رژیم صهیونیستی در جریان بود و این گروهک با عملکرد خود این واقعیت را به اثبات رساند که برای رسیدن به قدرت از هیچ اقدام نامشروعی حتی علیه ملت خود و سایر ملت‌ها خودداری نمی‌کند. این، یعنی سازمان تروریستی منافقین، در زمره کثیف‌ترین گروه‌های تروریستی جهان قرار دارد و نکته قابل تأمل و پندآموز اینکه قدرت‌های استعماری غربی علیرغم آنهمه ادعای مبارزه با تروریسم در تمام این سال‌ها از این گروهک حمایت کرده و اکنون نیز می‌کنند.
انباشته شدن نفرت و کینه شدید از منافقین در دل‌های مردم عراق موجب شد آنها فشارهای زیادی به مسئولین دولتی برای اخراج منافقین از کشورشان وارد کنند. دولت عراق نیز به دلیل حمایت‌هائی که قدرت‌های غربی به ویژه آمریکا از منافقین به عمل می‌آورد، در عمل کار چندانی نمی‌توانست انجام دهد. هر چند در سال‌های گذشته دولت عراق اقداماتی برای اخراج منافقین انجام داد ولی آنها همچنان پایگاه اصلی خود یعنی پادگان اشرف را در اختیار داشتند و افراد زیادی از آنها در عراق باقی مانده بودند. طبعاً این وضعیت برای مردم عراق به ویژه بازماندگان شهدای انتفاضه سال 1370 که بسیاری از آنها به دست منافقین به شهادت رسیده بودند قابل تحمل نبود. سرانجام آنها به این نتیجه رسیدند که خود باید برای پاکسازی کشورشان از لوث وجود منافقین اقدام نمایند.
این اقدام در دهه دوم شهریور ماه جاری صورت گرفت و در جریان حمله به پادگان اشرف، که مرکز نفاق در عراق بود، ده‌ها نفر از سران منافقین به هلاکت رسیدند. همین واقعه، مقدمه‌ای شد برای اقدام دولت عراق که در روزهای آخر هفته گذشته پادگان اشرف را از وجود منافقین پاکسازی کرد و باقیمانده‌های این گروهک تروریستی را به اردوگاه "الحره" که در مجاورت فرودگاه بغداد قرار دارد و با عنوان اردوگاه "لیبرتی" نیز شناخته می‌شود، منتقل کرد تا با هماهنگی سازمان ملل تحویل کشورهائی که آمادگی پذیرش آنان را دارند داده شوند.
نکته مهمی که باید مسئولین سازمان ملل و دولت‌های غربی حامی منافقین به آن توجه نمایند اینست که ماهیت این گروهک، ماهیت میکرب‌های آلوده ایست که در هر نقطه قرار گیرند آنجا را آلوده می‌کنند.
منافقین، حتی به خود غربی‌ها علیرغم تمام حمایت‌هائی که از آنها کرده‌اند نیز وفادار نخواهند ماند و به آنها نیز خیانت خواهند کرد. بنابر این، چاره کار اینست که اولاً سازمان‌های بین‌المللی مسئول و تمام کشورها گروهک تروریستی منافقین را در فهرست سیاه قرار دهند و ثانیاً اعضای این سازمان در هر جا که هستند توسط دولت‌ها یا سازمان‌های بین‌المللی مسئول، به دلیل جنایاتی که مرتکب شده‌اند محاکمه و مجازات شوند. نفاق، هر جا که باشد آنجا را آلوده می‌کند و تنها راه اینست که با یک تصمیم همه‌جانبه و بین‌المللی برای همیشه ریشه کن شود. امروز که گروهک تروریستی منافقین در سراشیبی قرار دارد، چنین تصمیمی می‌تواند خطر این گروهک را برای همیشه از بین ببرد.
Share/Save/Bookmark