توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68879
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸
قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان کرمانشاه تشکیل شد
قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان کرمانشاه تشکیل شد
سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان کرمانشاه به دستور استاندار کرمانشاه تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه در هفتمین میز ارتباطات مردمی فرمانداری کرمانشاه که در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله جعفر آباد برگزار شد اظهار داشت: رفع محرومیت از مناطق حاشیه‌نشین یکی از دغدغه‌های آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به بازدید وزیر کشور به‌ عنوان نماینده عالی دولت از مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه در سفر هیئت دولت به استان عنوان کرد: وزیر کشور در این بازدید برای ساماندهی حاشیه‌نشینی در کرمانشاه دستورهایی صادر کرد تا مشکلات این مناطق برطرف شود.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان کرمانشاه به دستور استاندار گفت: این قرارگاه پس از بازدید استاندار کرمانشاه از محله آقاجان و برگزاری جلسات شبانه با حضور مدیران در این محله تشکیل شد که فرمانداری ریاست قرارگاه را برعهده دارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی کرمانشاه پنج کارگروه فعال خواهد شد افزود: این کارگروه‌ها شامل کارگروه زیربنایی با محوریت شهرداری کرمانشاه، کارگروه توانمندسازی و اشتغال با محوریت کمیته امداد، کارگروه فرهنگی و اجتماعی با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه جمع‌آوری معتادان متجاهر با دبیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و کارگروه امنیتی و انتظامی با محوریت فراجا است.

وی عنوان کرد: برنامه کلی این قرارگاه رفع مشکلات این مناطق است که مشکلات زیرساختی همچون آب و فاضلاب در بسیاری از مناطق حاشیه‌نشین وجود دارد و مشکلات فرهنگی مختص به هر محله است و با همیاری ادارات، دستگاه‌ها، بسیج، گروه‌های جهادی، تشکل‌های محرومیت‌زدایی و غیره برای رفع مشکلات مردم اقدام خواهیم کرد.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه در کلانشهر کرمانشاه برخی از محلات کمتر از سایر بخش‌ها و مناطق پیشرفت کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این مناطق گروه‌های جهادی خدمات‌رسان شناسایی شده‌اند که در جهت رفع محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند و از خدمات این گروه‌ها در قرارگاه محرومیت‌زدایی استفاده خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری میزهای ارتباطات مردمی فرمانداری در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه گفت: در این رویه مسئولان، خدمت مردم می‌رسند و در محل زندگی آن‌ها از مشکلاتشان آگاه شده و برای رفع آن‌ها اقدام خواهند کرد تا ضمن ادای وظیفه در جهت رضایت خلق خدا قدم بردارند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark