توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68933
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
تحولات در کرمانشاه و امید به فتح خرمشهرهایِ در پیش؛
تحولات در کرمانشاه
محمد حسین ترکمن
تحولات در کرمانشاه
در نشست استاندار جدید کرمانشاه در جلسه شورای اداری سوالها، شرطها، نکات و بایدهایی انعکاس یافته که به فرمایش و اندیشه مقام معظم رهبری (حفظه الله) باید به آن "بایدها" جامه عمل پوشانیده شود و در این مسیر چه مسئولین و چه اصحاب ذینفوذ در سایر عرصه‌ها از جمله رسانه‌ها، باید با تمام توان سعی کنند که خارج از سلایق و علایق شخصی و بی تعلق و تملق کمک کنند تا حکمرانی جوانان در کشور پا بگیرد و به فرمان ولی امر مسلمین، به این امر حیاتی لبیک گفته و حتی اگر نیاز باشد با خون‌ دل خوردن این هدف مقدس را که می‌تواند نوسازی ساختاری و به دنبال آن افزایش بهره‌وری و کارآمدی نظام اسلامی را به دنبال داشته باشد، دنبال کنیم‌.

بی شک مسیر نوسازی، راه پر چالشی است و خطرات بسیاری کاروان تغییر را تهدید می‌کند که لازم است با پایش مداوم و دقت و امعان نظر در مسیر، بروز آنها به حداقل برسد.
البته و صد البته از حفظ امهات کلان حکمرانی، غافل نباشیم. در این ملک و مملکت و در این مسیر نورانی بایسته است که قدر و احترام‌ عالمان‌، دانشمندان و صاحبان اندیشه به خوبی درک و از حرکات نابالغانه، احساسی و آسیب‌زا خودداری شود و در عین حال اختلاط قوا، ارادت سالاری و کودک اندیشی جایگزین عناصر اصلی و حیاتی برای رشد در این گذر نشوند.

مسئولین استانی باید قدردان مردم و تابع امر ولایت بوده و پدر خواندگی را از احدی نپذیرند تا تبعات سوء آن، غبارهای نامیمون را بر دامان دولت انقلابی ننشاند.
جلسه اخیر شورای اداری استان امروز را به چشم تحول بنگریم و منهای ژست های انتخاباتی، آن را سرآغاز یک حرکت جدی برای اجرایی نمودن اهداف گام دوم انقلاب بدانیم‌.

برخی دردها در مسیر جراحی ساختاری در سیستم اجرایی را هم باید برای این اصلاح تحمل کرد که در مسیرهای سخت و صعب العبور، از آنها گریزی نیست:
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنشها گر کند خار مغیلان، غم مخور

هر چند دولت آیت الله رییسی به صرف کار برای مردم می اندیشد اما جریانهایی هم هستند که بیش از خدمت به مردم و مبنا قرار دادن فرمایشات رهبری عزیز انقلاب، به حزب اندیشی و تشکیلات سازی می اندیشند.
خدا کند این طیف، که می‌تواند پاشنه آشیل وضعیت موجود باشد، اندکی تعمق بیشتر نموده و گذر و عبور را از دولتی که پنجه در پنجه‌ی مشکلات بزرگ و سنگینِ حاصل از ناکارآمدیها و بی‌تعهدیهای برخی از پیشنیان است را در آینده ورق نزنند.
به لطف خداوند و با تلاشهای دولت انقلابی و علیرغم برخی ایرادات، از اخبار درونی چنین بر می‌آید که خرمشهرها در پیش است و این بار هم امیدواریم که همچون سالهای پرافتخار دفاع مقدس، که در تاریخ ایران اسلامی بی‌سابقه است، فتح سنگرها و پیشرویهای اعجاب برانگیز در مسیر انقلاب اسلامی، به دست و بازوی جوانان متعهد، انقلابی، دانشمند و مدبر کلید بخورد.
هزار دشمنم ار میکند قصد هلاک
گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

با آرزوی تداوم یاری پروردگار عزیز در مسیر پربهجت انقلاب؛
Share/Save/Bookmark