توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 33670
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
اقدام محیط زیست ما را یاد دماسنج ناصرالدین‌شاه انداخت
نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: معاون خانم ابتکار گفته‌اند ما امسال کار بسیار مهمی انجام دادیم، دستگاهی را در اهواز نصب کردیم تا نشان دهد چقدر آلودگی در این استان وجود دارد! این صحبت ما را یاد دماسنج ناصرالدین شاه می‌اندازد، خاصیتش بیشتر از آن نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند.
اقدام محیط زیست ما را یاد دماسنج ناصرالدین‌شاه انداخت
به گزارش خط نیوز ، الیاس نادران در نشست علنی روز یکشنبه (۲۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه ۹۴ ابتدا به معضل ریزگرد‌ها اشاره کرد و‌ افزود: ضمن همدردی با مردم استان خوزستان پیشنهاد می‌کنم خانم ابتکار یا با همکاران خود، مرکز محیط‌ زیست را به اهواز ببرند یا چون مرکز این آلودگی‌ها کشور عراق است به عنوان رئیس حفاظت محیط‌زیست عراق مشغول به کار شوند تا هم مشکل عراقی‌ها حل شود و هم مشکل ایرانی‌ها.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ‌ادامه داد: ‌ متاسفانه برای ایشان جان انسان‌ها به اندازه گونه‌های مختلف گربه‌سانان اهمیتی ندارد. معاون ایشان گفته‌اند ما امسال کار بسیار مهمی انجام دادیم، دستگاهی را در اهواز نصب کردیم تا نشان دهد چقدر آلودگی در این استان وجود دارد! این صحبت ما را یاد دماسنج ناصرالدین شاه می‌اندازد، خاصیتش بیشتر از آن نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند.
Share/Save/Bookmark