توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 34688
چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
رونمایی از ترانه‌ 'شهر مجروح' در سالگرد شهید خلیلی +صوت
امسال سوم فروردین مصادف با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت صدیقه‌ی کبری سلام الله علیها نخستین سالگرد شهادت شهید عرصه فرهنگ و جهاد فرهنگی علی خلیلی است.
رونمایی از ترانه‌
به گزارش خط نیوز ، امسال سوم فروردین مصادف با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت صدیقه‌ی کبری سلام الله علیها نخستین سالگرد شهادت شهید عرصه فرهنگ و جهاد فرهنگی علی خلیلی است.

علی خلیلی از مربیان موسسه بهشت تهران ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ در حین بازگشت از هیئت، به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر، توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از ۱۵ دقیقه در خون خود می‌غلتید.

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد. سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

دوستان این شهید در تهران (نارمک-مسجد حضرت زهرا سلام الله) و هم زمان در شلمچه یادواره مفصلی را برای این شهید آمر به معروف در نظر گرفته‌اند. بدین ترتیب ۳ فروردین ماه سال ۹۴ ساعت ۱۴ در یادمان شهدای شلمچه نخستین یادواره این مجاهد شهید برگزار می‌شود.

قطعه‌ «شهر مجروح» با صدای سینا دستخوش به تهیه‌کنندگی «باشگاه ترانه و موسیقی راه» که برای پاسداشت این شهید بزرگوار تولید شده را بشنوید:

[Click to download] قطعه‌ «شهر مجروح» با صدای سینا
Share/Save/Bookmark