توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67321
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
پویش ملی "پهلوان تالاب" در کرمانشاه کلید خورد
رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از آغاز پویش ملی پهلوان تالاب در کرمانشاه خبر داد.
پویش ملی "پهلوان تالاب" در کرمانشاه کلید خورد
نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نقش مهم ورزش در دنیای کنونی، اظهارکرد: امروزه ورزش و رویدادهای ورزشی به عنوان ابزار مناسبی برای بهبود اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بسیاری از کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این مسئله باعث شده تا از یک سو با استفاده از ظرفیت های جامعه ورزشی، اثرات قابل توجهی را در آگاه‌سازی عمومی و ارتقاء فرهنگ در حوزه های مختلف شاهد باشیم و از طرفی بهبود و رونق سلامت و داشتن جامعه ای شاداب را داشته باشیم.

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا طی چندسال اخیر فدراسیون ورزش همگانی کشور برنامه های مختلفی را با این دو هدف دنبال کرده که نتایج مثبتی را نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه اخیرا هم این فدراسیون برنامه دیگری را این بار در حوزه محیط زیست در دستورکار قرار داده، اعلام کرد: در همین راستا در چارچوب طرح ملی "سهم من برای تالاب" رویداد ورزشی "پهلوان تالاب" هم در کشور با این هدف که مشارکت و حمایت جامعه ورزش را برای حفاظت از تالاب های ایران داشته باشیم و حس مسئولیت اجتماعی در برابر آنها را توسعه دهیم، استارت خورده است.

رحمانی برگزاری این پویش را به شکل مجازی دانست و افزود: امیدواریم با برگزاری این پویش بتوانیم اهمیت و فواید تالاب ها و نقش آن را در زندگی افراد جامعه نشان دهیم و جامعه ورزش هم سهم خود را در حفظ این سرمایه های ارزشمند به انجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که در کرمانشاه هم یک تالاب منحصربفرد به نام "هشیلان" داریم، این پویش را در کرمانشاه بصورت جدی استارت زده ایم.

رحمانی در خصوص نحوه مشارکت ورزشکاران در این پوش هم گفت: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با تهیه یک ویدیوی 60 ثانیه ای، ضمن معرفی خود و حوزه فعالیتشان، اعلام کنند که به این پویش پیوسته اند.

وی خاطرنشان کرد: هیات ورزش همگانی استان نیز در این زمینه اقدام به تهیه کلیپ هایی کوتاه، بروشورها، عکس، موشن گرافی، برگزاری مسابقه و فعالیت ورزشی در طبیعت با نام تالاب هشیلان، برگزاری رویدادهایی تحت عنوان ورزش های silent sport در کنار تالاب هشیلان، انتشار پست های اینستاگرامی و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی با هشتگ "#پهلوان_ تالاب" و "#سهم_ من_ برای _تالاب" خواهد کرد.

به گفته این مسئول، این پویش تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و همه ورزشکاران کرمانشاهی می توانند در آن شرکت داشته باشند.
Share/Save/Bookmark