توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 34651
دوشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷
کفاشیان مطرح کرد:
پشت پرده جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی
رییس فدراسیون فوتبال گفت:سرمربی تیم ملی به جدایی اصرار دارد و تیم دیگری را مدنظر قرار داده است.
پشت پرده جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی
به گزارش خط نیوز، علی کفاشیان با اشاره به مشکل ممنوع الخروجی کی روش و رفع این مشکل، اظهارکرد: فدراسیون پس از قطعی شدن مالیات موظف بود این مبلغ را پرداخت کند. هرکاری کردیم که بدون دغدغه این مشکل حل شود، متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به هر حال تلاش های خود را ادامه دادیم تا کی روش به جمع ملی پوشان بپیوندد و مشکل مالیاتی را رفع کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کی روش کماکان سرمربی تیم ملی است یا خیر؟ گفت:تصمیم گیری در مورد کی روش برعهده کمیته فنی فدراسیون فوتبال است که ریاست آن برعهده من است. سرمربی تیم ملی از حدود یک و نیم ماه پیش نارضایتی هایی داشت و از مسائل پیش آمده ناراحت بود، اما طی آخرین مذاکره اصرار کرد که بعد از دو بازی پیش روی تیم ملی از این تیم جدا می شود.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نمی توان به زور کی روش را در تیم ملی نگه داشت، اظهارکرد: فدراسیون از عملکرد کی روش رضایت داشت و به همین دلیل هم قصد تمدید قرارداد او را داشتیم، اما کی روش اصرار دارد که از تیم ملی جدا شود و حدود ۹۵ درصد هم تصمیمش را گرفته است.

کفاشیان در مورد اینکه آیا فدراسیون تمایلی به ادامه همکاری کی روش نداشت یا خود او راغب به ادامه کار در تیم ملی نبود؟ گفت: اگر فدراسیون تمایلی به این کار نداشت بعد از جام ملت های آسیا قراردادی چهار ساله امضاء نمی کرد، کی روش پس از جام ملت ها نارضایتی هایی دارد. فدراسیون مایل به ادامه همکاری است ولی کی روش تمایلی به ادامه کار ندارد. برای ما سخت است که پس از چهار سال همکاری با کی روش که از فوتبال ایران شناخت کافی به دست آورده است به دنبال مربی داخلی یا خارجی دیگری برویم، آن هم زمانی که در آستانه رقابت های انتخابی جام جهانی قرار داریم.

وی افزود: امیدوارم کی روش نظرش را پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش و سوئد تغییر دهد و فدراسیون آماده همکاری با اوست.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا کی روش استعفای کتبی داده یا خیر و اینکه اعلام کرده از فدراسیون خسارتی نمی گیرد، تصریح کرد: خیر استعفای کتبی داده نشده است و کی روش درخواست کرده با یک تفاهم دوجانبه جدایی انجام شود. اگر بحث خسارتی هم در پیش باشد این سرمربی تیم ملی است که باید خسارت بدهد. ما در این تفاهم می خواهیم موضوع خسارت را رفع کنیم چراکه اگر یک مربی بخواهد به کار خود ادامه دهد باید با تمام وجود کارش را دنبال کند و من الان این روحیه را در کی روش نمیبینم.
Share/Save/Bookmark