توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 33176
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۶
محصول جدید سامسونگ!
تولد اولین گلکسی جی وان (J۱)
بعد از معرفی سری A در سال گذشته توسط سامسونگ، حال این کمپانی تصمیم دارد دو سری جدید تحت عنوان E و J را روانه بازار کند که امروز اولین فرزند سری J متولد شد.
تولد اولین گلکسی جی وان (J۱)
به گزرش خط نیوز به نقل از آی تی رسان، گلکسی جی وان که با شماره ساخت SM-J۱۰۰H تولید می‌شود، یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ GHz دارد که بسیار پایین‌تر از انتظارات ما است (زیراکه منتظر پردازنده ۶۴ بیتی با چهار هسته بر روی این گوشی بودیم). صفحه نمایش این محصول ۴.۳ اینچی با وضوح تصویر WVGA یا ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. اندروید ۴.۴ بر روی این محصول در حال اجراست و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED نیز در پشت این محصول جای گرفته است. همچنین کاربران می‌توانند تصاویر سلفی خود را توسط دوربین ۲ مگاپیکسلی موجود در بخش جلویی دستگاه ثبت کنند.


۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی وجود دارد. یک باتری ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این محصول را بر عهده دارد که قادر است تا ۱۰ ساعت مکالمه را پشتیبانی کند و از Ultra Power Saving mode نیز بهره می‌برد.




از لحاظ وزن و اندازه نیز گلکسی J۱ حدود ۱۲۲ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز ۱۲۹ در ۶۸.۲ در ۸.۹ میلی‌متر است و این محصول در زنگ‌های آبی، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید.

Share/Save/Bookmark