توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70968
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج برگزار شد؛
تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه
۳۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود.
تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه
نشست خبری با موضوع آغاز هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه کرمانشاه و به همت کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه شهرستان در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کماسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در آستانه‌ی سالروز شهادت شهید استاد مرتضی مطهری گفت: در جامعه‌ی پر از ظلمت و تاریکی امروز اگر بصیرتی پیدا کردیم به برکت تلاش های معلمان، اساتید و مربیان است.

وی گفت: شهید مطهری که سالروز شهادت وی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم در مدارس، دانشگاه و حوزه عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نام گذاری شد تا آنها این شهید معلم و استاد را الگویی برای خود در ابعاد گوناگون قرار دهند.

در ادامه این نشست سرهنگ امامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه از تدارک بیش ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کرمانشاه خبر داد و گفت: ستادی برای برگزاری برنامه های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن بیش ۳۰ عنوان برنامه برای این هفته تدارک دیده شده است.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه با تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و گرامیداشت هفته معلم در کرمانشاه، گفت: برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، همایش در مسجد سپاه ناحیه کرمانشاه با حضور مربیان و معلمان و روسای نواحی آموزش و پرورش شهرستان، برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان و تبلیغات در سطح شهر و پایگاه های بسیج، تجلیل از مربیان و معلمان برگزیده، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدای کرمانشاه در پنجشنبه هفته جاری، از برنامه‌های این هفته است.
Share/Save/Bookmark