توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66251
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
استاندار:
آمار بستری‌های کرونا در کرمانشاه روند نزولی گرفته است
استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه آمار بستری‌های کرونایی در استان سیر نزولی پیدا کرده، ولی تسریع در این روند به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراجعه سریع‌تر افراد برای واکسیناسیون بستگی دارد.
آمار بستری‌های کرونا در کرمانشاه روند نزولی گرفته است
هوشنگ بازوند، در نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست معاون اول رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد، عنوان کرد: بر اساس آمارها، استان کرمانشاه به قله پیک پنجم رسیده و اکنون آمار بسترها سیر نزولی به خود گرفته است.

وی تسریع در روند کاهشی کرونا در استان را منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: متاسفانه به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان کرمانشاه در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد و با توجه به این شرایط، این سیر نزولی حالتی آهسته و لاک‌پشتی پیدا خواهد کرد.

مدیر اشد استان تاکید کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت پروتکل‌ها اجازه ندهند کرمانشاه در رتبه آخر قرار بگیرد و شرایط بدی برای ما رقم بخورد.

وی در ادامه پیرامون روند واکسیناسیون در استان اظهار کرد: اکنون حدود ۵۰ درصد جمعیت استان دوز اول و ۲۳ درصد نیز دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و حدود ۲۰۰ هزار دوز نیز ذخیره واکسن داریم.

بازوند گفت: واکسیناسیون اکنون به صورت دو شیفت در حال انجام است و در صورت نیاز، ظرفیت برقراری شیفت سوم را هم داریم.

وی با تاکید بر ضرورت مراجعه افراد برای تزریق واکسن کرونا، عنوان کرد: بسیار محتمل است که ستاد ملی کرونا به زودی مصوبه‌ای را در این زمینه تصویب کند و دریافت برخی خدمات ضروری را منوط به ارائه کارت واکسن نماید.
Share/Save/Bookmark