توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66260
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستیم
عضو هئیت رئیسه مجلس در واکنش به صحبت یکی از نمایندگان کرمانشاه مبنی بر ابقا استاندار فعلی، گفت: خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستیم.
محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خبرهای منتشر شده از قول یکی از نمایندگان استان کرمانشاه بر خواست نمایندگان استان کرمانشاه در ابقاء هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: مردم با انتقاد از عملکرد دولت قبل و در اعتراض به وضعیت معیشتی و اقتصادی سختی که حاصل ۲ دولت قبل بوده، در انتخابات سال جاری به تغییر وضع موجود رأی دادند.

وی افزود: رأی به آیت الله رئیسی، رأی به تغییر مدیران اجرایی در سراسر کشور بوده و این مساله با توجه به سابقه تغییر دولت‌ها در انتخابات‌های گذشته طبیعی است و در همه دوره‌های تغییر مدیریتی کلان در کشور اتفاق افتاده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس شاخصه‌هایی که آیت الله رئیسی مد نظر دارد، مدیران اجرایی باید انقلابی بوده و از روحیه جهادی در کنار توانمندی اجرایی داشته و مردمی باشند.

وی ادامه داد: هر نماینده‌ای مستقل است و نظراتش شخصاً اعلام می‌شود و مردم کرمانشاه بدانند که نمایندگان در اعلام نظر به هیچکس دیگری وکالت نمی‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستم و امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد تا مردم کرمانشاه هرچه زودتر کامشان با خدمات ویژه دولت انقلابی شیرین شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم دولت سیزدهم هرچه سریع‌تر با تغییر سیستم اجرایی در استان کرمانشاه مقدمه روی کار آمدن جوانان انقلابی و افراد باتجربه ای که روحیه جهادی دارند را فراهم کند تا هرچه زودتر مشکلات استان کرمانشاه حل شود.
Share/Save/Bookmark