توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35798
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷
سیل در تگزاس سه کشته برجای گذاشت+عکس
به گزارش خط نیوز ، طوفانهای سهمگین و متعاقب آن ریزش باران شدید در سراسر جنوب «پلینز» تگزاس و ایالت اوکلاهما در روز یکشنبه (دیروز) موجب وقوع سیلاب در بستر رودخانه که اغلب خشک هستند شد و تندبادهای شدیدی به راه افتاد و خانه‌های زیادی تخریب شد و دستکم دو هزار نفر مجبور به فرار شدند.




بنا به گزارش شبکه «فاکس‌نیوز»، دو نفر در ایالت اوکلاهما جان خود را از دست دادند. یکی از قربانیان، آتش‌نشانی بود که در هنگام نجات افراد جانش را از دست داد و قربانی دوم، زنی در تولسا بود که در تصادفات مرتبط با ترافیک جاده‌ای جانش را از دست داد.

از طرف دیگر در «ویمبرلی» تگزاس، جنوب غربی آستین، ۸ نفر از جمله سه کودک ظاهراً‌ ناپدید شده‌اند و تیم نجات هنوز موفق به نجات آنها نشده است.



بر اساس این گزارش، بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ خانه در ویمبرلی تخریب شده است، بسیاری از این خانه‌ها کاملاً از بین رفته است.

در حومه «سن مارکوس»، سیلاب خساراتی را به ۳۰۰ خانه وارد آورد گزارشات حاکی از آن است که خسارات تنها در منطقه «هایس» چندین میلیون دلار برآورد شده است.




مقامات به افراد هشدار داده‌اند که به حکومت نظامی احترام بگذارند و از مناطق آسیب‌دیده دوری کنند زیرا احتمالاً بارش باران های بیشتر در راه است و احتمالاً تشدید سیلاب وجود دارد.

سرعت جریان آب در رودخانه‌های به اندازه‌ای زیاد است که تمامی جوامع مذکور صبح یکشنبه در حالی از خواب بلند شدند که آب آنها را محاصره کرده بود.




طبق این گزارش، حدود یکهزار نفر در مرکز تگزاس تخلیه شدند و تیم نجات در شب گذشته چندین نفر را از آبهایی که ارتفاع زیادی داشت، نجات دادند.
منبع: فارس
 
Share/Save/Bookmark