توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35954
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۴
به اتهام همکاری با ائتلاف ضد داعش صورت گرفت؛
اعدام دو شهروند سوریه بدست داعش+تصاویر
گروه تروریستی داعش ظهر روز گذشته دو شهروند سوری را به اتهام همکاری با ائتلاف ضد داعش به رهبری دولت آمریکا اعدام کرد.
به گزارش خط نیوز به نقل از مشرق ، گروه تروریستی داعش از آغاز تاسیس آن تا کنون ، هزاران نفر از شهروندان عراق و سوریه را به فجیعترین وضع و به اتهامهای مختلف اعدام کرده است. بیشترین اعدامها در مناطق تحت سیطره داعش در این دو کشور به استان های رقه و دیرالزور تعلق دارد که از آنها به عنوان مقر اصلی خلافت این گروه تکفیری مورد حمایت دولتهای ترکیه و عربستان سعودی نام برده می شود.




اعدام قربانیان داعش تحت پوشش "اجرای شریعت اسلامی با قرائت وهابیت" مشابه آنچه در کشور عربستان سعودی بصورت مستمر و وحشیانه ای در حال اجرا است صورت می پذیرد و به شیوه های مختلفی همچون "ذبح با چاقو و تبر ترکی ، شلیک تیر به پشت سر ، مصلوب کردن و طناب دار" صورت می گیرد.




هر چند که اخیرا و پس از اعدام وحشیانه خلبان هواپیمای اف ۱۶ ارتش اردن که در قالب ائتلاف مبارزه با تروریسم داعش در حال بمباران شهر رقه تحت سیطره داعش بود ، به فهرست فوق ، اعدام به شیوه "سوزاندن در قفس" نیز افزوده شده است! اما در همین راستا ، ظهر روز گذشته ، گروه تروریستی داعش دو شهروند کرد سوریه را به اتهام نشانه گذاری و تهیه مختصات مقرهای این گروه در استان "حسکه" با شلیک گلوله از پشت سر اعدام کرده است.




در این مراسم اعدام که در ملا عام برگزار گردید ، دو متهم که لباس های نارنجی (به شیوه زندانیان زندان آمریکایی گوانتانامو) بر تن داشتند پس از انتقال به محل اعدام به قتل رسیدند. لازم به ذکر است که بخشهایی از غرب و جنوب استان حسکه سوریه در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد.

 
Share/Save/Bookmark