توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 34953
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
واکنش کاربران ایرانی به ذوق‌زدگی مقامات آمریکا از مذاکرات لوزان
انرژی هسته‌ای واس ماس...! +تصاویر
برداشت‌های غلط مقامات و خوشحالی رئیس جمهور آمریکا از بیانیه لوزان موجب شد تا موضع اصلی کاربران ایرانی ‏در شبکه‌های اجتماعی بی‌اعتمادی به اظهارات و پایبندی مقامات آمریکایی به هرگونه تعهد باشد.‏
انرژی هسته‌ای واس ماس...! +تصاویر
به گزارش خط نیوز ، ۳ روز از دست یابی ایران و ۵+۱ به بیانیه سیاسی با عنوان «مولفه‌های برنامه جامع اقدام مشترک» (Parameters for a Joint Comprehensive Plan of Action) می گذرد و تحلیل های مختلفی از سوی موافقان و مخالفان تاکنون صورت گرفته است.

در حالی که مسئولان ارشد تیم مذاکره کننده ایرانی به توضیح ابعاد مختلف این بیانیه می‌پردازند و آن را یک موفقیت برای کشورمان بیان می‌کنند اما از سوی دیگر خوشحالی و ذوق زدگی مسئولان آمریکایی از بیانیه لوزان به عنوان دشمنان قسم خورده ایران نیز از دید کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی پنهان نمانده است.

نکته قابل تأمل در نوع نگرش کاربران ایرانی در فضای مجازی عدم قابل اعتماد بودن آمریکاست که به صورت طنزهای تصویری و نوشتاری در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود.

در این مدت زمان کوتاه پس از بیانیه لوزان بنا به گفته سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای، مقامات آمریکایی برداشت‌های غلطی از توافق صورت گرفته داشته‌اند که از جمله آن می‌توان به مرحله‌ای بودن حذف تحریم‌ها اشاره کرد.

ادامه موضعگیری مقامات آمریکایی با برداشت‌های غلط (بنا به گفته عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای) و خوشحالی رئیس جمهور آمریکا از توافق صورت گرفته موجب شد تا موضع اصلی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بی‌اعتمادی به اظهارات و پایبندی مقامات آمریکایی به هرگونه تعهد باشد.‏

در ادامه بخشی از تصاویر و مطالبی که از سوی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است می‌آید:

/فارس
 
 
Share/Save/Bookmark