توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70726
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰
معاون جهاد کشاورزی کرمانشاه:
نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی را تشدید کرده‌ایم
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز، گفت: با گرانفروشی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی برخورد جدی می‌شود.
نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی را تشدید کرده‌ایم
سعید جوادی ، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز، نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی را در سطح استان تشدید کرده‌ایم و این نظارت ها را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهیم داد.

جوادی با بیان اینکه هم اکنون روزانه هشت اکیپ در سطح هشت منطقه شهر کرمانشاه بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی نظارت ویژه دارند، گفت: در هر کدام از شهرستان‌ها هم یک اکیپ‌ برای تشدید نظارت بر بازار فعال شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی را در روزهای تعطیل هم ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: برای این منظور بازرسان کشیک در نظر گرفته شده‌ است.

جوادی ادامه داد: علاوه بر این از ظرفیت دیگر نهادها و ارگان‌ها شامل مجموعه صمت و بسیج اصناف هم برای نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت بازرسان جهاد کشاورزی بر بازرسی از خبازی ها، قصابی‌ها، میوه فروشی‌ها، میادین بار و واحدهای تولید نهاده‌های کشاورزی است، گفت: با هر نوع گرانفروشی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی برخورد جدی می‌شود.

جوادی تاکید کرد: برای متخلفانی که گرانفروشی آنها محرز شود، پرونده تخلف تشکیل و متخلفین به تعزیزات ارجاع خواهند شد.

جوادی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود هشت هزار بازرسی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در استان انجام گرفته، گفت: برای سه هزار واحد متخلف در استان پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات معرفی شده اند که حدود نیمی از تخلفات در حوزه نانوایی ها بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند تخلفات گرانفروشی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی را با شماره ۱۲۴ گزارش کنند، گفت: شهروندان مطمئن باشند که به تمامی گزارش های آنها رسیدگی خواهد شد. اگر هم شهروندی تمایل دارد از نتایج گزارش خود اطلاع داشته باشد باید این درخواست خود را مطرح کرده تا کارشناسان نتیجه بررسی های خود را به او اطلاع دهند.
Share/Save/Bookmark