توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70790
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه:
کمبود پول در دستگاه‌های خودپرداز کرمانشاه نخواهیم داشت
ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه با اشاره به آغاز توزیع پول نو در بانک‌های استان کرمانشاه، گفت: با تدابیری که در نظر گرفته شده امسال کمبود پول در دستگاه‌های خودپرداز نخواهیم داشت.
کمبود پول در دستگاه‌های خودپرداز کرمانشاه نخواهیم داشت
ابراهیم محمدی با اشاره به آمادگی بانک‌ها برای ارائه انواع خدمات بانکی به مردم در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز، گفت: تکالیف شبکه بانکی کشور از سوی بانک مرکزی برای مدیریت بهینه گردش وجوه نقد در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ مشخص و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی یکی از مهمترین این اقدامات را تامین نقدینگی کافی و شارژ به موقع پول برای دستگاه‌های خودپرداز اعلام کرد تا مردم برای دریافت پول نقد با مشکل مواجه نشوند و یادآور شد: تامین پول کافی برای دستگاه‌های عابربانک اولویت اصلی بانک مرکزی است، به گونه‌ای که به میزان کافی ایران چک صد هزار تومانی برای دستگاه‌های عابربانک تهیه شده و اکثر مردم می‌تواند ایران چک صد هزار تومانی نو دریافت کنند.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه تاکید کرد: از سوی دیگر توزیع پول نو نیز از ۲۲ اسفند در سطح استان آغاز شده و در صورت وجود تقاضا، شعب منتخب نیز معرفی خواهند شد.

وی، میزان پول نویی که برای عرضه در نظر گرفته شده را حدود دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد که در قالب انواع اسکناس در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

محمدی، سپس از آمادگی شعب بانک‌ها برای ارائه خدمات به مردم در روزهای پایانی سال خبر داد و عنوان کرد: ساعت کاری بسیاری از شعب بانک‌ها افزایش یافته و به صورت یکسره تا بعدازظهر ارائه خدمات دارند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز نیز همه بانک‌ها شعب کشیک منتخب هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها در نظر گرفته‌اند که از ساعت ۹ تا ۱۲ ارائه خدمات داشته باشند.

به گفته ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه، بسیاری از بانک‌ها خدمات خود را برای مشتریان به صورت الکترونیکی نیز ارائه می‌دهند.

محمدی همچنین با بیان اینکه فعلا افزایش سقف برداشت از خودپردازها تغییری نکرده است، گفت: فعلا سقف برداشت روزانه همان ۲۰۰ هزار تومان است.
Share/Save/Bookmark