توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70792
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
استاندار کرمانشاه:
یاد شهدا جامعه را در مسیر سعادت قرار می‌دهد
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند، گفت: برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.
یاد شهدا جامعه را در مسیر سعادت قرار می‌دهد
محمدطیب صحرایی به مناسبت روز شهید در مراسم تجلیل از مروجین حوزه فرهنگ ایثار و شهادت که شامگاه ۲۲ اسفند در کرمانشاه برگزار شد، با تجلیل از مقام والای شهدا، اظهار کرد: شهدا با شهادت به ملکوت اعلی و سعادت ابدی رسیدند و هیچ نیازی به ما ندارند و حقیقتا این ما هستیم که برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیازمندیم.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر جامعه می خواهد در مسیر سعادت قرار بگیرد، بهترین الگو شهدا هستند.

صحرایی با بیان فرازی از فرمایشات رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» افزود: یکی از حکمت های این گفته آن است که جامعه در مسیر زندگی در فضای ایثار و ایثارگری قرار بگیرد.

صحرایی افزود: یاد شهدا جامعه را در مسیر سعادت قرار می دهد و بکارگیری تفکر شهدا در تمامی امورات اثر مثبت خود را در همه عرصه‌ها خواهد گذاشت.

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن ۲۲ اسفند روز شهید، تاسیس بنیادشهید در سال ۱۳۵۸ را نشات گرفته از نگاه ویژه امام راحل(ره) در خدمت رسانی مطلوب به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دانست و افزود: برماست که از دستاوردهای نظام که ثمره خون شهدا است حمایت و حضانت کنیم.

شهیدی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح سپاس اشاره کرد و افزود: این طرح که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولین عالی نظام است، به یاری خدای متعال و با همراهی مطلوب دستگاه های اجرایی استان به خوبی پیگیری شده، به نحوی که تعهد ۲۷ هزار دیداری که از سوی بنیاد شهید مرکز برای بنیاد شهید کرمانشاه در سال جاری در نظر گرفته شده بود، با افزایش سه هزار نفری هم اکنون به ۳۰ هزار دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران رسیده است.

وی با اشاره به پای کار بودن مجموعه بنیاد شهید در استان در انجام امور محوله، گفت: بنیاد شهید کرمانشاه در طول سال جاری توانسته با تلاش شبانه روزی همه همکاران رتبه اول کشور را از حیث انجام ماموریت های محوله به خود اختصاص دهد و فعالیت های بنیاد کرمانشاه را به خوبی پیش ببرد.

وی سپس با اشاره به جمع آوری و ثبت و ضبط ۱۲۸۵ مورد از خاطرات ایثارگران در بنیاد شهید کرمانشاه، این اقدام را گامی مهم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

در پایان این مراسم از دستگاه های برتر و خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تجلیل شد.
Share/Save/Bookmark