توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70873
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
خنده‌های تحليلگر آمريكايی به ادعاهای روزنامه‌نگار صهيونيست
در روزهای اخير انتشار يک ويدئو از خنده‌های مكرر و بامزه يک تحليلگر آمريكايی در مقابل سخنان يک روزنامه‌نگار صهيونيست كه عقايد و نظرات براندازان را مطرح می‌كند، در فضای مجازی فارسی‌زبان مورد توجه قرار گرفته است.
خنده‌های تحليلگر آمريكايی به ادعاهای روزنامه‌نگار صهيونيست
به گزارش خط نيوز به نقل از روزنامه جوان، براندازان ايرانی، گاه ادعاهايی درباره مردم ايران و نظرشان نسبت به كشور جعلی اسرائيل مطرح می‌كنند كه علاوه بر نمايش بی‌اطلاعی آنها نسبت به فضای سياسی- اجتماعی داخل ايران، باعث تمسخر آنها در داخل و خارج از كشور می‌شود.

در روزهای اخير انتشار يك ويدئو از خنده‌های مكرر و بامزه يك تحليلگر امريكايی در مقابل سخنان يك روزنامه‌نگار صهيونيست كه عقايد و نظرات براندازان را مطرح می‌كند، در فضای مجازی فارسی‌زبان مورد توجه قرار گرفته است. اين روزنامه‌نگار صهيونيست كه در فضای مجازی عليه ايران به ويژه در حوادث سال 1401 بسيار فعال بود و هماهنگی و ديدارهايی هم با مسيح علينژاد –خبرنگار حامی تحريم و جنگ عليه ايران- داشته، حرف‌های غير قابل باوری در برنامه گفت و گوی كارشناسی درباره تحولات مربوط به ايران و اسرائيل بر زبان می‌راند كه باعث مضحكه شدن و تمسخر پی در پی وی از سوی يكی از كارشناسان امريكايی می‌شود.


اين روزنامه‌نگار اسرائيلی امريكايی ادعا می‌كند كه «ايرانی‌ها خواستار آن هستند كه اسرائيل به ايران حمله نظامی كند!» اين ادعايی است كه برخی براندازان از جمله مسيح علينژاد آن را تكرار می‌كنند و ضمن ارتباط‌گيری با فعالان رسانه‌ای صهيونيست، به خورد آنان هم می‌دهند و باعث مضحكه و تمسخرشان می‌شود.

اين روزنامه‌نگار اسرائيلی امريكايی ادعا می‌كند كه «ايرانی‌ها خواستار آن هستند كه اسرائيل به ايران حمله نظامی كند!» و نكاتی را هم در مورد محبوبيت رضا پهلوی، پسر شاه مخلوع ايران بيان می‌كند كه پس از آن تحليلگر امريكايی با تعجب و خنده‌های مكرر به طور مستقيم وی را مورد تمسخر قرار می‌دهد و می‌گويد: «واقعاً؟! اين مزخرف‌ترين چيزی است كه تا به حال شنيده‌ام. خيلی مسخره‌ای... ».

تحليلگر امريكايی پس از خنده‌های مكرر می‌گويد: «مطالب احمقانه‌ای گفته شد، مثل همان اشاره‌هايی كه به وليعهد شد. منظورم پسر ديكتاتور سابق ايران است كه هيچ اعتباری پيش مردم ايران ندارد. اينكه ايرانی‌ها می‌خواهند ديكتاتور خود را برگردانند، مضحك است. می‌دانی بيشتر از همه به چه چيز می‌خنديدم؟ اينكه گفتی ايرانی‌ها می‌خواهند اسرائيل آنها را بمباران كند. واقعاً اين مزخرف‌ترين چيزی است كه تا به حال شنيده‌ام. ايرانی‌ها از حملات اسرائيل به خودشان حمايت می‌كنند؟! خيلی مسخره‌ای!» او ادامه می‌دهد: «اگر شما ادعا می‌كنيد آنها از اسرائيل می‌خواهند ايران را بمباران كند تا تغيير رژيم را انجام دهند، نه فقط مثل يك ديوانه به نظر می‌رسيد، بلكه انگار يك كمدين هستيد و می‌خواهيد شوخی كنيد!»


اخيراً نيز مسيح علينژاد در گفت‌وگو با يكی از رسانه‌های امريكايی درباره خوشحالی مردم ايران بعد از حمله موشكی پهپادی ايران به رژيم صهيونيستی ادعا كرده بود كه اين افراد مردم ايران نيستند و تنها طرفدار حكومت هستند. اظهاراتی كه با واكنش‌های جالب مجری همراه بود. اين واكنش‌ها نشان می‌دهد موضع امثال علينژاد در حمايت از حمله نظامی عليه مردم ايران چقدر در ذهنيت يك فرد غير ايرانی احمقانه است. آيا كسی می‌تواند حامی بمباران يك نيروی خارجی عليه مردم كشور خودش باشد؟
Share/Save/Bookmark