توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70630
يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
باید فرصت “دهه فجر” را برای بیان دستاوردهای نظام قدر بدانیم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید فرصت دهه فجر را برای بیان دستاوردهای نظام قدر بدانیم.
باید فرصت “دهه فجر” را برای بیان دستاوردهای نظام قدر بدانیم
حجت الاسلام مهدی عبدی، امروز(۳۰ دی) در جلسه ستاد دهه استان کرمانشاه، دهه فجر را فرصت مغتنمی برای کار کردن در حوزه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: باید ایام دهه فجر را برای بیان دستاوردهای نظام قدر بدانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان واقعیت‌های دوران طاغوت به جامعه به خصوص نسل جوان است.

عبدی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب متولد شده اند، گفت: این افراد در دوران طاغوت زندگی نکرده‌اند، لذا شناختی از واقعیت‌های آن زمان ندارند و باید آن‌ها را در جریان واقعیت‌های دوران طاغوت بگذاریم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تطهیر چهره پهلوی، گفت: باید با روشنگری در مورد شرایط زندگی مردم در دوران پهلوی، نگذاریم دشمنان افراد جامعه به خصوص جوانانمان را فریب بدهند.

عبدی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم سالروز بازگشت امام(ره) به کشور در روز دوازدهم بهمن ماه، گفت: ویژه برنامه این روز ساعت ۹:۳۰ و بعد از رژه موتورسواران با سخنرانی استاندار کرمانشاه در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه از ساعت ۹:۳۰ از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی، افزود: سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمانشا آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهد بود.

معرفی چهره‌های شاخص کرمانشاه در پیروزی انقلاب، برگزاری هشت جشن در مناطق مختلف شهرداری در کرمانشاه با عنوان جشن‌های انقلاب اسلامی، افتتاح پنج بوستان شهر کرمانشاه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نورافشانی شهر کرمانشاه و... از برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر در کرمانشاه است که در این نشست به آن‌ها اشاره شد.
Share/Save/Bookmark