توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57031
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
حرف هاي تاريخ منقضي و غلو
با آقاي رئيس جمهور؛ پيش زمينه هاي فتنه 98
حرف هاي تاريخ منقضي و غلو
به گزارش گروه سیاسی خط نيوز؛ سخنان اخير رئيس جمهور در سالگرد مرحوم هاشمي صرف نظر از اين که يک غلو و رندي تبليغاتي بود، عاملي شد که رسانه هاي بيگانه هم از آن به خوبي و خوشي مورد سوء اسفتاده و سياست مکارانه خود را ادامه دهند، روباه پير، بي بي سي و ديگر لاشخوران سياسي و تبليغاتي هر از چند گاه از اتوبوس دانشگاه تا شکنجه فلان عامل، يا ساير موارد به خوبي بهره تبليغاتي مي برند دست آقاي رئيس جمهور هم درد نکند. هم نوايي سوال برانگيزيست .
آقاي رئيس جمهور جا دارد از مشکلات و مشکل گشايي در کشور سخن بگويد، جا دارد و داشت از صنعت به يغما رفته توسط واگذاري هاي غيرمعمول و غيرمعقول پرده بردارد و نقش عوامل اين غارت بزرگ سرمايه هاي کشور را بازگو کند. جا داشت و دارد بگويد و تشريح کند که چرا جاسوس هاي بيگانه تا سلسله اعصاب مذاکرات هسته اي نفوذ کرده و در تيم مذاکره کننده هسته اي هم نفوذ کرده اند، آقاي رئيس جمهور وظيفه داشت و دارد بگويد، ميلياردها دلار ارزي که به دليل قيمت ارز درآمد کشور بوده کجا رفته است. اين ها سئوال اساسي است.
آقاي رئيس جمهور وکيل مدافع مرحومين و
جريان هاي سياسي نيست و رياست جمهوري حيات خلوت مطرودين سياسي نيست. مردم درباره شخصيت ها و خدمتگزاران خود در نظام به سخنگو و بلندگوهاي
تبليغاتي احتياج ندارند. مردم فهيم ما همه چيز را به خوبي
مي فهمند. خوبتر از وابستگان و دلبستگان سياسي و فارغ
از بازي هاي رندانه اي که در جريان هاي سياسي نهفته
است.
کاش آقاي رئيس جمهور به زباله گردي يک بار بپردازد.
به قيمت هاي سرسام آوري که هيچ مهاري ندارد به
وضعيت نابسامان بازاري که مردم در آن به جان
آمده اند.
سخنان آقاي رئيس جمهور براي کشور بايد تسلي، آرامش، آسايش، رحمت، و عطوفت باشد نه اين که اگر فضاي ارزي کشور يک روز آرامش نسبي دارد. فضاي سياسي آن روز آن چنان متلاطم شود که فضاي اقتصادي را تحت تاثير قرار دهد.
از آقاي رئيس جمهور که (بحمداله منه) با کليد خود هيچ قفلي را باز نکردند، استدعا داريم (قفل سازي هاي) کاذب سياسي خود را بکاهند. دولت قفل و تدبير بايد بداند، با اين حرکات و سکنات مشکلي از کشور حل نمي شود، سياست نعل و ميخ، چماق و هويج و گفتگو از بالا و فشار از پايين و ساير
سياست هاي (حجاريان زاده ها) و (آشناها) تاريخ
منقضي است اين حرف ها که فقط کاربرد خطي و سياسي
و گاه براندازي دارد نبايد پيش زمينه فتنه 98
باشد.
Share/Save/Bookmark