توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70631
يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
امام جمعه کرمانشاه: خون "حاج صادق" ریشه رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمن بداند که وارثان خون حاج قاسم و حاج صادق این راه را بسیار با عظمت‌تر و قاطع‌تر ادامه خواهند داد، گفت: نتیجه این شهادت‌ها خشمی در جبهه مقاومت خواهد بود که ریشه رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.
امام جمعه کرمانشاه: خون "حاج صادق" ریشه رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند
حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» شامگاه شنبه به‌ همراه استاندار کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی در منزل شهید والامقام سردار «حاج یوسف (صادق) امیدزاده» با تبریک و تسلیت این حادثه تلخ خدمت خانواده شهید، افزود: عرض تسلیت دارم به خاطر این مصیبت بزرگ و عرض تبریک به خاطر تربیت چنین شخصیت متفکری که حقیقتا دشمن را زمین‌گیر کرد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه درواقع این شهید والامقام دُردانه‌ای برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بود، اظهار کرد: خداوند این سرمایه بزرگ را به بهترین وجه قبول بفرماید و ان‌شاءالله با اولیای طاهرینش و حضرت اباعبدالله (علیه السلام) محشور بفرماید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه شهادت مقام و منزلتی است که خداوند متعال برای بندگان خاص الخاص خودش قرار داده است، تصریح کرد: خداوند متعال به شهدای والا مقام در آن لحظات آخر و لحظه ای که توفیق شهادت نصیب آنها می‌شود، خطاب می کند: "ای نفس مطمئنه به سوی پروردگار خودت بازگرد در حالی که هم از خدا راضی هستی هم خدا از تو راضی".

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری خاطرنشان کرد: شهید حاج صادق از یاران سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود و به قدری شیفته این فرمانده محبوب قرار گرفت که بعد از شهادت حاج قاسم حقیقتاً زندگی برای او و یارانش دشوار شد.

وی گفت: این شهید و دیگر یاران حاج قاسم با گریه و زاری و با اشک از خدا و از خود حاج قاسم می‌خواستند که این فاصله رو نزدیک‌تر کند که امروز دعای او مستجاب و در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی؛ شقی‌ترین دشمن خدا، دشمن اسلام و دشمن مسلمین مورد هجوم ناجوانمردانه قرار گرفت و به شهادت رسید.


حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری بیان کرد: خداوند والا مقام روح حاج صادق عزیز را با اولیای طاهرینش، با امیرالمومنین(ع)، با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) محشور بفرماید و به خانواده محترم و معظم شهید صبر و ارج عنایت بفرماید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه همه دشمنان بدانند تجربه ثابت کرده اینطور نیست که با شهید شدن حاج صادق این راه آسیب ببیند و این مسیر گم شود، تاکید کرد: اتفاقاً وقتی شخصیتی مثل حاج صادق و یارانش و همراهانش، همچون حاج قاسم سلیمانی به شهادت می‌رسند، صدها میلیون انسان آزاده به صحنه می‌آیند و برای ادامه این راه جانفشانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: این از آن خطاهای راهبردی دشمن است که چنین شخصیت‌های معنوی و بزرگی را به شهادت می‌رساند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه خون حاج صادق آنچنان دشمن را ذلیل و خوار خواهد کرد که قدم اولش این است که استکبار را از غرب آسیا بیرون و منطقه را پاکسازی خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: امام ما (اعل الله مقامه) وعده فرمود که این قرن به فضل الهی قرنِ غلبه مستضعفان بر مستکبران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری در خاتمه یادآور شد: شهادت سرداران سلیمانی و امیدزاده چراغ راه امت اسلامی برای این مسیر نورانی خواهند بود.

سردار یوسف امیدزاده با نام عملیاتی «حاج صادق» از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که به‌همراه چهار نفر دیگر از همرزمانش با نام‌های علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی پیش از ظهر دیروز (شنبه) درپی حملات رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
Share/Save/Bookmark