توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70841
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
فرماندار کرمانشاه:
سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید
فرماندار کرمانشاه گفت: سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی، اقتدار نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید.
سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید
محمدرضا آمویی ، با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در حمله شب گذشته(۲۵ فروردین)، اظهار کرد: حمله شب گذشته سپاه در واقع لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود که اعلام کرده بودند حتما رژیم صهیونیستی به دلیل حمله اخیر به کنسولگری ایران در دمشق تنبیه خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: ایران اسلامی شب گذشته به دشمنان اعلام کرد که پاسخ هر نوع تعرضی به منافع جمهوری اسلامی ایران را خواهد داد.

وی با بیان اینکه حمله سپاه به رژیم صهیونیستی فقط یک هشدار برای اسرائیل غاصب نیست، گفت: ایران در حمله شب گذشته به رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان او در منطقه هشدار داد مراقب رفتارهای خود باشند.

آمویی در ادامه سیلی محکم شب گذشته سپاه به رژیم صهیونیستی را در ایجاد امنیت پایدار در منطقه در بلندمدت تاثیرگذار دانست و افزود: رژیم صهیونیستی و حامیان او بدانند دوران «بزن در رو» به اتمام رسیده و دیگر نمی توانند هر کاری دلشان می خواهد در منطقه انجام دهند.

وی همچنین حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی را مایه دلگرمی مردم مظلوم غزه دانست و افزود: قطعا حمله دیشب سپاه به اسرائیل غاصب باعث شادمانی مردم فلسطین و همه آزادیخواهان جهان شد.
Share/Save/Bookmark