توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70772
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۶
حضرات شورای محترم نگهبان؛ باشمایم!
حضرات شورای  محترم نگهبان؛  باشمایم!
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ آقایان مکرم و محترم شورای نگهبان اعم از روحانیت مکرم و معظم و حقوقدانان عزیز؛ راستی شنیده اید که برخی از تاییدشدگان شما آنقدر تقوی سیاسی نداشته اند که برای کسب رای از روشهای معقول و مشروع استفاده نمایند؟ افرادی که بازار مکاره راه انداختند و با خرید رای و یا در مواردی با توزیع رایگان برنج تاریخ گذشته یا کارت هدیه خالی از وجه و یا اسکناس جعلی اقدام به تلاش برای کسب آرای برخی از مردم نمودند؟ هر چند اکثریت قریب به اتفاق مردم عزیز ما آنقدر آزاده اند که فریب این مکاره بازار کثیف را نخورند اما می دانید همین جریان کثیف و پلشت چه بذر ناامید در دل مردم کاشتند و خیلی ها را از رای دادن منصرف کردند؟ می دانید خیلی ها وقتی دیدند که بازار رای خریدن گرم شده است و نهاد ناظر هیچ برخوردی فوریتی وقهری با صاحبان ثروت و قدرت نمی کند و معدودی از کاندیداها با چنین خیانت آشکاری به انقلاب و مردم مشغول دست و پا زدن برای کسب قدرت هستند و هیچ کس هم از آنها نمی پرسد که چه خبر است و به کجا می روید، از رای دادن منصرف شدند؟ می دانید نقش تایید کنندگان این طیف در این ظلم بزرگ و آشکار به انقلاب و آرمانهایش چقدر پر رنگ است؟ می دانید اگر با این ناهنجاری شرم آور برخورد فوریتی.وانقلابی بدون پیچیدکی در زرورق بروکراتیک می شد اکنون قلب عده ای از این بازار دغل خون نمی شد و بسیاری برای شرکت در انتخابات رغبت پیدا می کردند؟
راستی شنیده اید که سران برخی از جریانها و نحله های فکری یکپارچه همان جریان قدرت وثروت را برگزیدند و با مشاوره و راهبری دنیاطلبانه ی خود، باعث شدند برخی افراد که فاقد حداقلی از صلاحیت های لازم برای کسب مسئولیت در نظام اسلامی هستند، اکنون مترصد نشستن بر کرسی های سبز بهارستان باشند؟
خدا وکیل رای یک دست در یک صندوق کمی شائبه برانگیز و حیرت بخش و سوال زا نیست؟
شما که بحمدالله اعلم و افضل نظامید از خود
نمی پرسید که این رای یک دست در فلان صندوق و فلان حیطه با کدام اصل عقلی همخوانی دارد؟ آن هم رای یک دستی که در آن نام باکری ها و همت ها و سلیمانی ها نیست؛ که نام شبه انسان هایی است که از صدر تا ذیل فعالیت هایشان معطوف به قدرت طلبی و فساد سیستماتیک درونی خویش است! کاش حساب هایشان را چک کنید! کاش روابط اقتصادیشان را کمی مداقه می کردید. کاش مهره چینی هایشان را بیش از پیش مورد تجسس قرار می دادید.
علمای عزیز و حقوقدانان برجسته؛ این همان بذری فاسدی است که به سلامتش مهر صحه نهاده شده . حالا به تعبیر شیوای دکتر علی ،شریعتی.(اری اینچنین بود برادر) ؟ ما که به عنوان اهالی رسانه ای که خود را در قامت مدافع انقلاب می دانیم و درست یا غلط به این عنوان شناخته شده ایم، در مظان سوال مردم هستیم که چگونه چنین دنیا پرستانی مورد تایید اهل نظام را کسب کرده اند . اگر شناخت کافی از اینها نبوده یا اکنون به ورطه فساد افتاده اند چرا آن نهاد ناظر در مقابله و مواجهه با فسادشان، اهل تساهل و تسامح شده است؟
حضرات عزیز؛ مدیون خون شهدایید اگر اقتدار در حراست از آرای مردم و اهداف نظام را در این برهه ی ارزیابی هایتان، رها کنید و به اقتضا و مصلحت های نابجا چنگ بزنید.
مدیونید این مردم، آرمانهای انقلاب اسلامی و خون شهدا هستید و آن خونهای پاک و آن جانهای عزیز گریبانتان را می گیرند اگر در مقابله با این فساد استخوان سوز عده ای معدود، ذره ای از رهنمودهای امام المسلمین عقب نشسته و فساد انتخاباتی که دامنه اش در آینده همه مملکت را خواهد گرفت را با غمض عین از سر بگذرانید و یا تساهل بکنید.
مردم به قضاوت شما می نگرند و با آن‌ مکیال، نظام را تحلیل می کنند.
عزیزان؛ حلالتان نمی کنیم اگر ذره ای در مواجهه با این شرم آفرینی آسیب زا، تسامح به خرج دهید. به تماس ها، رابطه تراشی ها و آدم فرستادن های مشکوک الوصول توجه بفرمایید و به لابی ها و لات بازیهای فضای مجازی بی اعتنا باشید تا اقتدار نظام اعتبار یابد.
به فرموده آن شهید بزرگ ما دوعنصر گرانبها داریم خون و آبرو که هر دو فدایی انقلاب خمینی «ره» است.
حضرات ارجمند؛ گاهی موقعیت چنان است که بدون تعارف و یا ترس از پیامدها باید خروشید و فریاد زد و عدالت را مطالبه نمود.
امروز روز فریاد علیه این مقام خریدن های زشت است.
نگذارید انقلاب به دست نا اهلان معامله گر و اقتصاد اندیشان و باند قدرت و ثروت بیفتد .
Share/Save/Bookmark