توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70925
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.
میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور 1403 اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (ع) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به‌فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

غفوری افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

غفوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جزء بهترین کارهایی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) هم واقع خواهد شد.
Share/Save/Bookmark