توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68857
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۵
"عبدالحمید" پروژه قطعی دشمن؛
"عبدالحمید" پروژه قطعی دشمن؛
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ مسجد مکی زاهدان و تریبون‌دهان‌گشاده‌ی‌بی‌انصافش، یکی از ابرپروژه های دشمن است که پیمانکار و بیراقدار بی مقدارش "عبدالحمید اسماعیل‌زهی" است.
عبدالحمید ومواضع آور ا باید کپی مواضع اصلاحات و ابرامات و ملحقات مواضع دشمنان ایران دانست.
در سال‌های اصلاح و اعتدال برای دلالی رای و سیاسی‌کاریهای منفعت‌طلبانه به این عنصر مشکوک میدان وسیعی برخلاف وظایف و حدود و ثغور ائمه‌ی جمعه داده شد که این میدان وسیع به این فرد، باعث شد طیف سیاست زده‌ی منتسب به او هم مردم عزیز و شریف زاهدان را به حاشیه بکشانند و عده‌ای منفعت‌طلبِ هیاهوپرست و مترف را میدان دار و نماینده آن خطه‌ی مقاوم و ایثارگر کنند و هم منجر به عزلت روحانیت اصیل، شریف، مردمی و زاهد آن خطه همچون شهید عزیز همچون شهید مولوی عبدالواحد شد.
این روزها هم شاهد بودیم کانون فتنه و اغتشاش، به امر و به دست وی در زاهدان آتش بازی رندانه میکند و تریبون نماز جمعه که باید تریبون وحدت و دفاع از ایران اسلامی و پاسداری از اسلام ناب محمدی باشد تبدیل به بوقی شده که از دفاع از بهاییت خبیث تا هم‌صدایی علیه امنیت مردم را در تاریخ خود ثبت رسانیده است! تریبونی که همراهیش با فتنه اخیر که جای پای داعشیهای جنایتکار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ را هم داشت، هم‌نوا با داعش و پیمانکاران داعش علیه ایران اسلامی فعال شد.

"عبدالحمید" که مرور مواضع موهن سیاسی این روزهایش، آدمی را به یاد "عبدالسخیف"های انگلیسی‌مآب که بین شیعه و سنی و بین قومیتهای مختلف تفرقه می‌اندازند، می‌اندازد، اجنبی نشان داری است که بلندگویش و مامن و موطنش، مسجدی است که علیه مقدس ترین واژه های نظام و مهمترین منافع ملی بدیهه سرایی کرده و میکند.
سوال بسیاری این است که عفو و اغماض و در عین حال تساهل و تعامل نظام با شیخ سعودی-سلفی مسجد مکی تا کی ادامه خواهد یافت و این مسجد ضرار در جمهوری اسلامی تا چه زمانی علیه منافع ملی و اعتقادات ملی عامه مردم پای برجا خواهد ماند؟ "عبدالحمید" سلفی ها در عین حال سخنگوی تمام قد اپوزیسیون شده و اتهاماتی زشت و فاقد سند و تحریک‌کننده را در ردیف پلیدترین مخالفین انقلاب و ایران، مطرح و متوجه نظام نموده است. برای نیروهای انقلاب هیچ توجیه منطقی وجود ندارد که "عبدالحمید" بدون هیچگونه پاسخ دهی رها شود تا به دنبال پروژه دیگری به استخدام با جیره و مواجب دشمن درآید.
به هر حال نظام به پاسداری از خون شهدای مظلوم زاهدان و سایر شهدای این تحریکات باید گریبانگیری این مزدور بی‌اندیشه را گرفته و مخازن و معابر و راههای تغذیه نامطلوب و امنیت‌ستیز فکری و اقتصادی وی را سد نماید.
تسامح و تساهل در برخورد با این عنصر رهگشای نفوذ اندیشه ای است که از داعش تا وهابیت ادامه دارد. عبدالحمید و حامیان و البته همراهانش باید بدانند که مواجهه و مقابله با خون شهدا و به آتش کشیدن امنیتی که حاصل خونهای پاک هزاران انسان شریف شیعه و سنی است، مقابله پر هزینه ای است و به نظر می‌رسد ملاحظات و تفسیر و توجیهات مختلف در قبال وی را باید کنار گذاشت.
Share/Save/Bookmark