توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71143
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
حضرت آیت الله رئیسی به خاطر مواضع ولایت مدارانه و خدمات خالصانه برای همیشه ماندگار شد
حضرت آیت الله رئیسی به خاطر مواضع ولایت مدارانه و خدمات خالصانه برای همیشه ماندگار شد

به مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش، مراسم باشکوهی در شرکت "صنایع پژوهشی کرمانشاه" با حضور دکتر جهانبخش زنگنه تبار برگزار شد.
زنگنه تبار در این مراسم که مدیرعامل و پرسنل محترم این شرکت حضور داشتند، ضمن برشمردن ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مغتنم ایران اسلامی گفت: حضور بیش از ۴۰ ساله ایشان در مسئولیت‌های خطیری از جمله دادستان کرج، همدان، تهران، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، معاون اول و ریاست قوه قضاییه، تولیت استان قدس رضوی و ریاست جمهوری، از نظر خدمات خالصانه، صادقانه و در اوج پاکدستی و به عنوان سرباز ولایت، تماماً ما را به این جمله شهید حاج قاسم سلیمانی رهنمون می‌شود که، باید شهید باشی تا شهید بشوی.حضرت آیت الله رئیسی شهید بود، چون شهدا زیست و لذا به این فوز عظیم نائل آمد و برای همیشه نام نیکش در تاریخ این کشور واین ملت ثبت شد.
وی گفت: امام خامنه‌ای( مدظله العالی ) در پیام تسلیتی که به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب صادر کردند، فرمو دند: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت، ملت ایران خدمتگزار صمیمی، مخلص و با ارزشی را از دست داد.
مقام معظم رهبری در هفته دولت سال گذشته فرمودند:من از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم اما از این دولت تمجید هم می‌کنم. معظم له در این دیدار، بخشی از خدمات افتخارآمیز دولت را برشمردند.
زنگنه تبار در ادامه برخی از توفیقات دولت سیزدهم در منطقه و در عرصه بین الملل را برشمرد.
وی درادامه گفت: ملت بزرگ ایران بسیاری از این گونه حوادث و مصیبت‌ها را پشت سر گذاشته است که بزرگترین آن رحلت جانسوزبنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود که با عنایات خدای متعال،هدایت امام زمان(عج) وتصمیم خردمندانه مجلس خبرگان رهبری، پرچم این انقلاب به دست شاگرد شایسته امام راحل (ره)،یعنی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سپرده شد، که با همان صلابت، استکبار ستیزی، شجاعت و ثبات قدم، نظام اسلامی را حکیمانه مدیریت کرد به شکلی که دوست و دشمن در یک شعار، اشتراک نظر دارند که "خامنه‌ای خمینیه".
زنگنه تبار در پایان گفت: بر اساس قانون اساسی مترقی کشور جمهوری اسلامی ایران، بن‌بستی وجود ندارد و نظام اسلامی متکی به شخصی نیست،لذادر این شرایط، بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، ظرف مدت ۵۰ روز، رئیس جمهور جدید انتخاب و سکان قوه مجریه به دست شخصیت دیگری، با رای ملت بزرگ ایران سپرده خواهد شد.
Share/Save/Bookmark