توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70902
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
امام جمعه کرمانشاه: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را در هم شکست
امام جمعه کرمانشاه گفت: عملیات وعده صادق در عین محدود بودن پاسخ کشورمان به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی؛ قدرت ایران را به استکبار جهانی نشان داد یعنی اگر بخواهیم عملیاتی گسترده انجام دهیم اثری از تل‌آویو و حیفا باقی نخواهد ماند.
امام جمعه کرمانشاه: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را در هم شکست
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: در این عملیات به همه کشورها اعلام شد که جمهوری اسلامی قرار است دشمن خود و بشریت را تنبیه کند، پهپادها حرکت و به دنبال آن موشک‌ها به پرواز درآمد و این شلیک‌ها از ده‌ها نقطه کشور به صورت همزمان انجام شد که در نوع خود شگفت‌انگیز است.

وی با بیان اینکه در این حرکت، جمهوری اسلامی از تجهیزات پیشرفته خود استفاده نکرد، ادامه داد: اما دشمن برای خنثی سازی این حرکت تمام توان استکبار را به صحنه آورد؛ آمریکا و انگلیس ۱۰ ناو ضد موشک را در منطقه فعال کردند.

حجت الاسلام غفوری گفت: حدود ۱۰۰ هواپیمای جنگی و تمام F۳۵ های اسراییل در تمام منطقه برای مقابله با پهبادها و موشک‌ها به پرواز درآمد؛ پایگاه نظامی رژیم صهیونسیتی که مورد هجوم قرار گرفت یک پدافند سه لایه امنیتی سطح بالا دارد که امنیت آن حتی از کاخ سفید و کاخ کرملین بالاتر است.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: این حرکت سیلی محکمی بر آمریکا و کشورهای مزدور هم‌پیمان اسراییل و درسی پشیمان کننده برای آنان بود.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه شب گذشته ریز پرنده‌هایی در آسمان اصفهان دیده شد که حتی رژیم صهیونسیتی مسوولیت آنها را به عهده نگرفت، گفت: پدافند اصفهان فعال و تیراندازی کرد و پس از آن رسانه های اسراییلی مدعی شدند که اسراییل با موشک به ایران حمله کرده است.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: اما حرکتی که ایران در وعده صادق انجام داد همینه قدرت استکبار جهانی را در هم شکست و درس عبرتی برای همیشه تاریخ است.

غفوری افزود: اسراییل با ترور دانشمندان ما در داخل کشور و به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در سوریه خواست اراده و شهامت نظام جمهوری اسلامی را امتحان کند و ببیند تا کجا میتواند جنایات خود را ادامه دهد، جمهوری اسلامی خویشتنداری داری کرد اما زمانی که به خاک ما تعرض شد ورق برگشت و آن حماسه تاریخ ساز هفته گذشته (پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی) رقم خورد.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری امر به معروف و نهی از منکر خواستار تعمیم شعائر اسلامی در سطح جامعه شد.
Share/Save/Bookmark