توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70832
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
آنچه حاجی‌زاده ۱۲ سال قبل گفت و صهیونیست‌ها نشنیدند!
آرزوی بزرگ جمهوری اسلامی این است که اسرائیل دست به این کار بزند چون خیلی وقت است انرژی نهفته ای وجود دارد که جمهوری اسلامی علاقه مند است آن را خرج کند و دشمنان اسلام را به زباله دان تاریخ بفرستد.
آنچه حاجی‌زاده ۱۲ سال قبل گفت و صهیونیست‌ها نشنیدند!
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز، سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، حوالی ۱۲ سال قبل طی سخنانی درباره تهدیدات اسرائیل علیه ایران گفته بود:

"آرزوی بزرگ جمهوری اسلامی این است که اسرائیل دست به این کار بزند چون خیلی وقت است انرژی نهفته ای وجود دارد که جمهوری اسلامی علاقه مند است آن را خرج کند و دشمنان اسلام را به زباله دان تاریخ بفرستد.


پس از حاجی زاده، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز ۲ سال قبل در یک همایش تأکید کرد:

"اصلا ما مترصدیم که -صهیونیست ها- با اشتباهات محاسباتی، علیه ما اقدام کنند؛ ما مترصدیم برای نابودی اسرائیل. اگر حماقت و اشتباه محاسباتی علیه ما کنند بلایی سرشان می‌آوریم که از همه اقداماتی که در پاسخ به اشتباهاتشان کردیم و به پشیمانی آنان منجر شده است محکم‌تر باشد.

*این سخنان ابراز شده از سوی سرداران سپاه که سالها قبل مطرح شده اند به سادگی هرچه تمامتر نشان می دهد و اثبات می کند که مقامات رژیم صهیونیستی در چه حدی از بلاهت و سبک سری قرار دارند که فرق اولتیماتوم واقعی ایران را با رجزهای ساده مقامات سایر کشورها نمی فهمند.

فهمی که وجود نداشت و اشتباه حمله به مراکز دیپلماتیک ایران را در دامن اسرائیل گذاشت و کار را به "بارش پهپادی در آسمان سرزمین های اشغالی" کشاند.

اگرچه بعید است اما مقامات صهیونیستی باید اکنون به حقیقتی دیگر واقف شوند!


حقیقتی که می گوید آنچه در عملیات "۱۳ آوریل" در آسمان سرزمین های اشغالی رخ داد و خواب را بر صهیونیستها حرام کرد؛ از سوی ایران به راحتی هرچه تمامتر قابلیت تکرار، گسترده شدن و بی کرانگی دارد.

پس راه اشتباه دوباره علیه ایران اسلامی برای همیشه مسدود است. مگر اینکه اسرائیل تصمیم بگیرد سرشت محتوم خود یعنی "انهدام و نیستی" را از نظر زمان و دردناک بودن جلوتر بیاندازد و بیشتر کند!

درباره عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران، همچنین خوانش این گزارش ۲ سال قبل مشرق که با عنوان "راهبرد سپاه در قبال اسرائیل؛ فوری، صریح، ویرانگر" منتشر شد نیز خالی از لطف نیست.
Share/Save/Bookmark