توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70878
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان:
بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: این بیمارستان پس از تجهیز، تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.
بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود
صادق کریمی ، با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت: این پروژه پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری و پیمانکار متوقف شد و نهایتا اوایل سال ۱۴۰۰، ساخت آن مجددا از سر گرفته شد.

کریمی گفت: این پروژه در این سال به پیمانکار جدید سپرده شد و قرار بود یکساله پروژه تحویل شود که متاسفانه تاکنون به درازا کشیده شده است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر مشکل اعتباری نداشته، اما متاسفانه پیمانکار پروژه هر بار وعده جدیدی برای افتتاح آن می دهد و این بار هم قول داده نهایتا ۱۰ اردیبهشت پروژه تحویل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز بیمارستان سه ماه زمان نیاز دارد، گفت: در صورت تحویل پروژه در اردیبهشت ماه، حداقل سه ماه زمان نیاز است که بتوانیم دستگاه‌های رادیوتراپی و توموتراپی را نصب کنیم و به نظر می رسد بهره برداری از این پروژه در تابستان امکانپذیر شود.

کریمی گفت: این بیمارستان مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان است و با راه اندازی آن علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استانهای غرب کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این بیمارستان ۱۲۰ تخت داشته و قرار است سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی در آن نصب شود.

کریمی، ارزش ریالی ساختمان و تجهیزات این بیمارستان را به قیمت روز، بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

پیش از این وعده داده شده بود بیمارستان سرطان کرمانشاه، بهار امسال افتتاح شود.
Share/Save/Bookmark